مجتمع فنی تهران میرداماد

تبلیغ جالب و هیجان انگیز هنکل برای پریل+ویدیو

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتتبلیغ جالب و هیجان انگیز هنکل برای پریل+ویدیو

تبلیغ جالب و هیجان انگیز هنکل برای پریل+ویدیو

در پایگاه اطلاع رسانی صنعت، قبلاً در مورد بازاریابی چریکی (یا همان بازاریابی پارتیزانی) صحبت کرده بودیم و در مطلبی با عنوان «تبلیغ محیطی و خلاقانه آریل» به گونه ای از ترکیب تبلیغات محیطی و تلویزیونی اشاره کرده بودیم. در سال 1387 که این مطالب را می نوشتم، تصور نمی کردم که فضای بازاریابی و تبلیغات در ایران 7 سال بعد یک تبلیغ خلاق و هیجان انگیز را تجربه کند.

نگارنده پیش از مشاهدۀ تبلیغی که موضوعِ این یادداشت است نیز از شواهد دیگر، به وضوح دریافته بود که «هنکل پاکوش» و برند پریل یک گام از رقبای خود در صنایع شوینده جلوتر است، برندی که در زمانی کوتاه سهم قابل توجهی از بازار مایع ظرفشویی را از رقبای گردن کلفت خود مثل پاکسان و دیگران ربوده بود. حالا در این ویدیو می توانید اقدام جالب تبلیغاتی پریل در مجتمع تجاری ارگ تهران واقع در تجریش را مشاهده کنید. این تبلیغ که ترکیبی که از تبلیغ محیطی و سپس گزارش آن تبلیغ تلویزیونی و ... است، جذابیت فوق العاده ای دارد.

تبلیغ هنکل پاکوش برای پریل

هنکل پاکوش

قبل از مشاهده ویدیو، این را در ذهن داشته باشید که ماشین ظرفشویی کم و بیش محصولی لوکس در سبد خانوار مصرف کننده ایرانی محسوب می شود و مجتمع تجاری ارگ واقع در میدان تجریش تهران، قطعاً یکی از مکان های لوکس خرید است که علی القاعده ماشین ظرفشویی یکی از لوازم روتین خانه شان است. حالا  ببینید، هنکل پاکوش چگونه با طراحی یک رویداد و سپس فیلمبرداری از رویداد و پخش ویدیوی آن، برند پریل را بیش از پیش به مصرف کننده ایرانی معرفی کرد.

به هر حال مواردی این چنینی که رگه هایی دلچسب از خلاقیت و نوآوری را در فضای بازاریابی و کسب و کار و تبلیغات ایران به نمایش میگذارد، باعث خوشحالی می شود و کمک می کند تقلیدهایی نظیر آن چه در اینجا یا اینجا معرفی کردیم را فراموش کنیم.

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است

تبلیغ جالب و هیجان انگیز هنکل برای پریل+ویدیو

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

بیمه تجارت نو ؛ در مسیری کهنه

شرکت بیمه تجارت نو، که در زمستان 94 آغاز به فعالیت کرده است، در کمپین تبلیغاتی بهار 95 که در واقع کمپین ورود به بازار آنها بوده است، اشتباهی نموده است که نشان می دهد در مسیری کهنه قرار گرفته است . متن کامل مقاله را بخوانید

آگهی

ورود یا ثبت نام



خروج ریال، چه تبعات اقتصادی دارد؟

این روزها در محافل مختلف، احتمالاً بحث تاثیر تبدیل شدن ریال به تومان و حذف یک صفر از پول ملی را شنیده اید و در آن مشارکت کرده...

ادامه مطلب...
More:

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام