برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری یک‌شنبه 29 مهر: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «راهکارهای ایجاد استارتاپ های ثروت آفرین در شرایط اقتصادی جدید»فرصت

بررسی یک تبلیغ: کوکاکولا کریسمس 2008

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتبررسی یک تبلیغ: کوکاکولا کریسمس 2008

دوره دیجیتال مارکتینگ

بررسی یک تبلیغ: کوکاکولا کریسمس 2008

در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می تواند چاپی، تبلیغات اینترنتی، چندرسانه ای، تیزر تلویزیونی و ... باشد مورد بررسی قرار می گیرد و شما می توانید علاوه بر مشاهده آن تبلیغ تحلیلی پیرامون آن را مطالعه فرمایید. همچنین شما می توانید با نوشتن نظرات خود در بررسی و تحلیل آن تبلیغ همکاری کنید.

تیزر تلویزیونی شرکت کوکاکولا ( تولید کننده انواع نوشابه غیر الکلی ) در کریسمس سال 2008

کوکاکولا

برای مشاهده تیزر تبلیغاتی به ادامه مطلب بروید.

کوکاکولا یک برند کاملاً شناخته شده در سراسر دنیا است و نام کوکاکولا برای بسیاری از مردم دنیا برابر با نوشابه است. بنابراین کوکاکولا نیازی ندارد که در تبلیغاتش چندین و چند بار نامش را تکرار کند؛ یا در تیزر تبلیغاتی اش بارها لوگویش را نمایش دهد. همچنین بیان ویژگیهای محصول یا تبلیغ طعم خوب و دلنشینش نمی تواند یک هدف تبلیغاتی مناسب برای کوکاکولای شناخته شده باشد.


هدف تبلیغاتی مناسب برای کوکاکولا، تنها یادآوری به مشتریان است، مشتریانی که احتمالاً قبلاً بارها کوکاکولا را امتحان کرده اند و آن را می شناسند،این تبلیغ برایشان یک یادآوری است که کوکاکولا یک گزینه ی مناسب برای نوشیدنی می تواند باشد.

این تبلیغ با نشان دادن یک روستای کوچک، حس مثبت و آرامش را به بیننده انتقال می دهد. همه ی افراد به یکدیگر کمک می کنند، و این یاری رساندن همچون یک دومینو زنجیروار به دیگران انتقال می یابد. همچنین استفاده از نماد «ریش سفید بلند» که در فرهنگ اروپا و آمریکا یادآور کریسمس و پاپا نوئل است، این تیزر را با زمان پخش آن که در کریسمس سال 2008 بوده است گره می زند.

در پایان، پس از دریافت این احساس لذت بخش و شادی بخش، در تصویری بسیار کوتاه، آن هم نه به صورت برجسته، بطری نوشابه کوکاکولا را بر سر میز غذای شب کریسمس می بینیم و در پایان شعار Live on the coke side of life نمایش داده می شود، شعاری که مفهوم « زیستن در نیمه ی مثبت زندگی » را توصیه می کند و این تبلیغ را با حسی سرشار از آرامش و شادی در کنار نام کوکاکولا به پایان می برد.

شما می توانید این تیزر تبلیغاتی Coca Cola را مشاهده فرمایید.




کوکاکولا

آژانس تبلیغاتی: Oglivy, Argentina

کارگردان هنری: Rodrigo Isaia

مدیر تولید: Marcelo Ramos

آژانس تولی کننده: Andres Salmoyraghi

موسیقی: Music Box

این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

همه چیز را درباره ارز دیجیتال تلگرام بدانید

تلگرام، پیام رسانی متفاوت برای ایرانی هاست، پیام رسانی که میلیون ها کاربر ایرانی دارد. مدتی است که مدیران تلگرام از برنامۀ آنها برای ورود به بلاک چین و ارزهای دیجیتال خبر داده اند. اتفاقی که می تواند برای ایرانی ها بسیار مهم باشد. اما دربارۀ ارز دیجیتال تلگرام که نامش را گرام گذاشته اند، بیشتر بدانید. اینجا کلیک کنید.

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام