برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری یک‌شنبه 6 اسفند: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد خیلی محدود، در «همایش راهکارهای ایجاد استارتاپ‌های ارزش آفرین» در دانشگاه صنعتی شریففرصت

بررسی یک تبلیغ: کوکاکولا کریسمس 2008

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتبررسی یک تبلیغ: کوکاکولا کریسمس 2008

دوره دیجیتال مارکتینگ

بررسی یک تبلیغ: کوکاکولا کریسمس 2008

در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می تواند چاپی، تبلیغات اینترنتی، چندرسانه ای، تیزر تلویزیونی و ... باشد مورد بررسی قرار می گیرد و شما می توانید علاوه بر مشاهده آن تبلیغ تحلیلی پیرامون آن را مطالعه فرمایید. همچنین شما می توانید با نوشتن نظرات خود در بررسی و تحلیل آن تبلیغ همکاری کنید.

تیزر تلویزیونی شرکت کوکاکولا ( تولید کننده انواع نوشابه غیر الکلی ) در کریسمس سال 2008

کوکاکولا

برای مشاهده تیزر تبلیغاتی به ادامه مطلب بروید.

کوکاکولا یک برند کاملاً شناخته شده در سراسر دنیا است و نام کوکاکولا برای بسیاری از مردم دنیا برابر با نوشابه است. بنابراین کوکاکولا نیازی ندارد که در تبلیغاتش چندین و چند بار نامش را تکرار کند؛ یا در تیزر تبلیغاتی اش بارها لوگویش را نمایش دهد. همچنین بیان ویژگیهای محصول یا تبلیغ طعم خوب و دلنشینش نمی تواند یک هدف تبلیغاتی مناسب برای کوکاکولای شناخته شده باشد.


هدف تبلیغاتی مناسب برای کوکاکولا، تنها یادآوری به مشتریان است، مشتریانی که احتمالاً قبلاً بارها کوکاکولا را امتحان کرده اند و آن را می شناسند،این تبلیغ برایشان یک یادآوری است که کوکاکولا یک گزینه ی مناسب برای نوشیدنی می تواند باشد.

این تبلیغ با نشان دادن یک روستای کوچک، حس مثبت و آرامش را به بیننده انتقال می دهد. همه ی افراد به یکدیگر کمک می کنند، و این یاری رساندن همچون یک دومینو زنجیروار به دیگران انتقال می یابد. همچنین استفاده از نماد «ریش سفید بلند» که در فرهنگ اروپا و آمریکا یادآور کریسمس و پاپا نوئل است، این تیزر را با زمان پخش آن که در کریسمس سال 2008 بوده است گره می زند.

در پایان، پس از دریافت این احساس لذت بخش و شادی بخش، در تصویری بسیار کوتاه، آن هم نه به صورت برجسته، بطری نوشابه کوکاکولا را بر سر میز غذای شب کریسمس می بینیم و در پایان شعار Live on the coke side of life نمایش داده می شود، شعاری که مفهوم « زیستن در نیمه ی مثبت زندگی » را توصیه می کند و این تبلیغ را با حسی سرشار از آرامش و شادی در کنار نام کوکاکولا به پایان می برد.

شما می توانید این تیزر تبلیغاتی Coca Cola را مشاهده فرمایید.




کوکاکولا

آژانس تبلیغاتی: Oglivy, Argentina

کارگردان هنری: Rodrigo Isaia

مدیر تولید: Marcelo Ramos

آژانس تولی کننده: Andres Salmoyraghi

موسیقی: Music Box

این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی وال استریت : پول هرگز نمی خوابد

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، فیلمهای مدیریتی جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را نیز در کنار داستان جذاب و سینمایی خود دارند. فیلم وال استریت یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Wall Street Money Never Sleeps به کارگردانی Oliver Stone در سال 2010 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم وال استریت خیلی عمیق وارد مسائل بورس آمریکا می شود که مشاهده آن حتمای می تواند ... متن کامل مقاله را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام