برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری چهارشنبه 2 مرداد: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «همایش ثروتمندان جدید ایران چه کسانی هستند؟»فرصت

استفاده از ایده سوپرمن در تبلیغ بانک سرمایه

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتاستفاده از ایده سوپرمن در تبلیغ بانک سرمایه

دوره دیجیتال مارکتینگ

استفاده از ایده سوپرمن در تبلیغ بانک سرمایه

بانکها بخش قابل توجهی از تبلیغات را در فضای کسب و کار ایران به خود اختصاص داده اند و به همین دلیل آژانسهای تبلیغاتی نیز برای جلب نظر مدیران بانکها برای ایده های تبلیغاتیشان تلاش ویژه ای دارند.

در تبلیغی که فیلم آن را در ادامه آمده است؛ کانون ایران نوین (آژانس تبلیغاتی این تیزر) تلاش نموده است تا با استفاده کاراکتر سوپرمن، یک خدمت جدید که با همکاری بانک سرمایه و بانک تجارت فراهم شده است را به مخاطبان معرفی نماید.

در این تبلیغ، پیرزنی که چک بانک تجارت را در دست دارد در شعبه بانک سرمایه دیده می شود، سوپرمن نیز ناگهان پیرزن را بلند می کند و در کنار شعبه بانک تجارت بر زمین می گذارد و بعد مشخص می شود که نیازی به این کار نبوده و چک بانک تجارت در شعبه بانک سرمایه نیز نقد می شود.

 

ایده تبلیغ که فاقد نوآوری خاصی است اما به اعتقاد من در فضای تبلیغاتی ایران، قابل پذیرش است. اما جدای آن در اجرا نیز خصوصاً کیفیت دوبله و متن تبلیغ بسیار ضعیف است.

نکته دیگری که باید طراحان تبلیغات و مدیران شرکتهای صاحب کالا و خدمات (در اینجا بانک سرمایه) به آن توجه داشته باشند، برقراری ارتباط تبلیغ با مخاطبان هدف است. استفاده از کاراکتر مسن برای خدمت چکهای بانکی احتمالاً منجر عدم برقراری ارتباط با یک Business Man می شود که هدف اصلی تبلیغات این خدمت است. بعید است، یک Business Man یا مدیر کسب و کار مشکلی با جابجایی از شعبه ای به شعبه دیگر داشته باشد (مسئله ای که در این تبلیغ به آن تاکید شده است و مشکل مهمی برای افراد مسن است) احتمالاً برای وی سرعت و صرف زمان کمتر یا ارائه خدمات جانبی بیشتر مهم باشد و می شد همین سوپرمن به یک مدیر پرمشغله به گونه ای دیگر کمک کند و این خدمت در آن فضا معرفی شود.

 

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.
Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

نظرات   

 
+7 #1 شيخان ۱۳۹۱-۱۲-۰۶ ۰۸:۳۱
سلام
منم كاملا موافقم وقتي اين تبليغ رو ديدم نميدونستم چي بايد بگم بسيار ناشيانه طراحي شده بود
حتي تبليغات ايرانسل و همراه اول كه جديدا اضافه شده از بي محتوايي با اين تبليغ رقابت ميكند
بازگو کردن
 

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

آگهی

ورود یا ثبت نام



دوره دیجیتال مارکتینگ

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام