بررسی یک تبلیغ: Google Street View

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتبررسی یک تبلیغ: Google Street View

بررسی یک تبلیغ: Google Street View

در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می تواند چاپی، تبلیغات اینترنتی، چندرسانه ای، تیزر تلویزیونی و ... باشد مورد بررسی قرار می گیرد و شما می توانید علاوه بر مشاهده آن تبلیغ تحلیلی پیرامون آن را مطالعه فرمایید. همچنین شما می توانید با نوشتن نظرات خود در بررسی و تحلیل آن تبلیغ همکاری کنید.

تیزر تلویزیونی گوگل برای سرویس جدید Google Street View در سال 2010

گوگل

احتمالاً شما هم با من موافق هستید که گوگل از پیشتازان نوآوری در صنعت خود است و احتمالاً باز هم می پذیرید که همین نوآوری یکی از مهمترین دلایلی بوده است که گوگل این شرکت جوان - تاسیس در 1998 - را به یکی از 5 برند برتر دنیا تبدیل کرده است.


سرویس جدیدی که گوگل در ماه های پایانی سال 2010 میلادی به کاربرانش معرفی کرده است و بار دیگر آنها را شگفت زده کرده است، Google Street View نام دارد. Google Street View که در داخل Google Map و Google Earth قابل استفاده است، این امکان را به کاربرش می دهد که تصاویری فراتر از تصاویر ماهواره ای ببیند و این بار به داخل خیابانهای نقاط مختلف دنیا برود و جزییاتی کامل را ببیند !

بله؛ در گوگل استریت ویو، کاربر این امکان را دارد که تصاویری پانوراما از داخل خیابانهای شهرهای مختلف دنیا را در 7 قاره ببیند ! این سرویس از سال 2007 مراحل آزمایشی خود را آغاز کرد و سرانجام در نوامبر سال 2010 نسخه ی نهایی آن آماده شد.

گوگل برای معرفی این سرویس در آلمان، تیزر تبلیغاتی ساخته است، که در عین سادگی، استفاده‌ی فوق العاده‌ای از تکنیکهای انیمیشنی و همچنین هماهنگی موسیقی با تصویر و مضمون آگهی را به همراه داشته است. نکات زیر پیرامون این تیزر تلویزیونی به چشم می خورد :

- نام گوگل تنها یک بار و در پایان آگهی به چشم می خورد.

- هیچ نریشن (narration) یا دوبله ای بر روی این اگهی وجود ندارد، و تمام پیام به طور تصویری انتقال می یابد.

- موسیقی و تصویر بسیار هنرمندانه هماهنگ شده اند و در این بین کارهای انیمیشنی نیز موثر بوده است. موسقی ضمن حفظ ریتم اصلی در طول تیزر، هماهنگ با نوع حرکت و سرعت حرکت تصویر است و از سویی دیگر با موسیقی منطقه‌ای که تصویر مربوط به آن است ارتباط دارد. (مثلاً زمانی که تصویر به آفریقای جنوبی می رود یا به آسای می رود، موسیقی شباهتهایی با آن منطقه پیدا می کند )

- به نظر می رسد، این آگهی اگر کمی  کوتاه تر بود، می توانست موثرتر باشد.

- در پایان این تیزر، شعار « das leben ist eine reise » به زبان آلمانی نمایش داده می شود که به معنای « Life Is a Journey » می باشد و در فارسی « زندگی یک سفر است » ترجمه می شود.

شما می توانید تیزر تبلیغاتی Google را مشاهده فرمایید.

Advertising Agency: Kolle Rebbe, Germany
Art Direction: Thomas Knüwer
Consultant: Katrin Becker
Producer: Nina Svechtarov
Production: Sehsucht Berlin GmbH & Co KG
Director: Mate Steinforth
Design: Helge Kiehl, Christian Zschunke, Mate Steinforth
Compositing: Helge Kiehl
3D: Hannes Weikert, Philipp Brömme, Alex Glawion
Stop Motion: Lucas Zanotto, Christian Zschunke, Helge Kiehl
Producer: Nadine Sklodowski, Julia Rudloff (PA)
Music & Sound Design: KAMP Music & Sound Design

این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.


Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

نظرات   

 
0 #1 روزبه فرقانی ۱۳۹۵-۰۷-۱۷ ۱۸:۱۷
www.webistage.com
بازگو کردن
 

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

ورود یا ثبت نام



کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام