حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتحس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

دوره دیجیتال مارکتینگ

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

کانون ایران نوین، را باید یکی از شناخته شده ترین آژانسهای تبلیغاتی ایران بدانیم. این آژانس تبلیغاتی یکی از بهترین آثارش را برای بانک کشاوزی و به مناسبت هفتاد و هفتمین سال تاسیس این بانک ساخته است که می توانید تیزر تبلیغاتی و شرح کوتاهی بر آن را در ادامه ببینید و بخوانید.

این تیزر تبلیغاتی با شفافیت و وضوح تصویر فوق العاده و لوکیشینی بسیار زیبا می تواند در زمان کوتاهی احساس آرامش را به بیننده اش انتقال دهد و با اسکریپت خوب و حساب شده اش احساس همکاری و پیشرفت را نیز به آن می افزاید و در پایان با لوگو و نام بانک کشاورزی تمام این حسهای مثبت را به بانک کشاورزی مرتبط می سازد و به نظرم تبلیغ در زمان کوتاهی به هدف می رسد.

به نظرم این تبلیغ بدون نقص است ! کارگردانی این تیزر را به مجید مجیدی کارگردان نام آشنای ایران نسبت می دهند ...

 

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.
Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی دفتر کار یا Office Space

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، اینها فیلمهایی هستند که می توانند جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را داشته باشند. فیلم دفتر کار یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Office Space به کارگردانی Mike Judge در سال 1999 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم Office Space در فضایی هجو گونه زندگی روزمره و کاری مردم آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی ... متن کامل مقاله را بخوانید

آگهی

ورود یا ثبت نام



دوره دیجیتال مارکتینگ

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام