حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتحس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

دوره دیجیتال مارکتینگ

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

کانون ایران نوین، را باید یکی از شناخته شده ترین آژانسهای تبلیغاتی ایران بدانیم. این آژانس تبلیغاتی یکی از بهترین آثارش را برای بانک کشاوزی و به مناسبت هفتاد و هفتمین سال تاسیس این بانک ساخته است که می توانید تیزر تبلیغاتی و شرح کوتاهی بر آن را در ادامه ببینید و بخوانید.

این تیزر تبلیغاتی با شفافیت و وضوح تصویر فوق العاده و لوکیشینی بسیار زیبا می تواند در زمان کوتاهی احساس آرامش را به بیننده اش انتقال دهد و با اسکریپت خوب و حساب شده اش احساس همکاری و پیشرفت را نیز به آن می افزاید و در پایان با لوگو و نام بانک کشاورزی تمام این حسهای مثبت را به بانک کشاورزی مرتبط می سازد و به نظرم تبلیغ در زمان کوتاهی به هدف می رسد.

به نظرم این تبلیغ بدون نقص است ! کارگردانی این تیزر را به مجید مجیدی کارگردان نام آشنای ایران نسبت می دهند ...

 

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.
Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی وال استریت : پول هرگز نمی خوابد

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، فیلمهای مدیریتی جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را نیز در کنار داستان جذاب و سینمایی خود دارند. فیلم وال استریت یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Wall Street Money Never Sleeps به کارگردانی Oliver Stone در سال 2010 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم وال استریت خیلی عمیق وارد مسائل بورس آمریکا می شود که مشاهده آن حتمای می تواند ... متن کامل مقاله را بخوانید

ورود یا ثبت نام



دوره دیجیتال مارکتینگ

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام