شادآبی مثل آب خوردن و دوی شادابی+عکس

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتشادآبی مثل آب خوردن و دوی شادابی+عکس

دوره دیجیتال مارکتینگ

شادآبی مثل آب خوردن و دوی شادابی+عکس

اخیراً شرکت آب معدنی دماوند، بیلبوردی را در سطح شهر تهران کار نموده است که دو پیام در آن دیده می شود «شادآبی مثل آب خوردن» و «تجربه کنید: 2 هفته روزی 2 لیتر»

پیوند زدن حس شادابی با برند دماوند در کنار توصیۀ به مصرف روزی 2 لیتر آب تا رسیدن به شادابی بیشتر، از این کمپین تبلیغاتی یک کمپین موفق ساخته است. اما به اعتقاد نگارنده بیلبوردها خصوصاً در فضای شهری تهران برای انتقال مفاهیم و حسهایی نظیر این چندان رسانۀ مناسبی نیستند.

تصور کنید، در سینما و پیش از نمایش یک فیلم تیزر تبلیغی با همین پیام را پخش کنیم، به نظرتان تاثیر کدام یک بیشتر است؟ بیننده ای که در حال رانندگی در یک شهر پرترافیک است و یا با عجله و اضطراب از دیر رسیدن به محل کارش نگران است با مشاهده این تصویر در کنار چندین عنصر بصری دیگر در شهر بیشتر این حس را درک می کند و به مفهوم این بیلبورد می اندیشد یا بیننده ای که بر روی صندلی سینما، در محیطی کاملاً تاریک به یک صفحه بسیار بزرگ خیره شده است؟

از این روی، این دو رسانه را با یکدیگر مقایسه نمودم، که از نظر هزینه ای قابل قیاس بودند، اما شاید سایر رسانه های تصویری موجود هزینه های قابل قیاسی با یک کمپین بیلبوردی در تهران نداشته باشند.

شادآبی مثل آب خوردن

همچنین دماوند، یک مسابقه دو غیر رقابتی را نیز ترتیب داده است که شرکت کنندگان 2 ساعت پیاده روی و نوشیدن آب را تا رسیدن به سلامتی تجربه می کنند.

شادآبی مثل آب خوردن

 

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.
Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی دفتر کار یا Office Space

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، اینها فیلمهایی هستند که می توانند جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را داشته باشند. فیلم دفتر کار یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Office Space به کارگردانی Mike Judge در سال 1999 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم Office Space در فضایی هجو گونه زندگی روزمره و کاری مردم آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی ... متن کامل مقاله را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام