برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری دوشنبه 26 آذر: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «راهکارهای ایجاد استارتاپ های ثروت آفرین در شرایط اقتصادی جدید»فرصت

شادآبی مثل آب خوردن و دوی شادابی+عکس

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتشادآبی مثل آب خوردن و دوی شادابی+عکس

دوره دیجیتال مارکتینگ

شادآبی مثل آب خوردن و دوی شادابی+عکس

اخیراً شرکت آب معدنی دماوند، بیلبوردی را در سطح شهر تهران کار نموده است که دو پیام در آن دیده می شود «شادآبی مثل آب خوردن» و «تجربه کنید: 2 هفته روزی 2 لیتر»

پیوند زدن حس شادابی با برند دماوند در کنار توصیۀ به مصرف روزی 2 لیتر آب تا رسیدن به شادابی بیشتر، از این کمپین تبلیغاتی یک کمپین موفق ساخته است. اما به اعتقاد نگارنده بیلبوردها خصوصاً در فضای شهری تهران برای انتقال مفاهیم و حسهایی نظیر این چندان رسانۀ مناسبی نیستند.

تصور کنید، در سینما و پیش از نمایش یک فیلم تیزر تبلیغی با همین پیام را پخش کنیم، به نظرتان تاثیر کدام یک بیشتر است؟ بیننده ای که در حال رانندگی در یک شهر پرترافیک است و یا با عجله و اضطراب از دیر رسیدن به محل کارش نگران است با مشاهده این تصویر در کنار چندین عنصر بصری دیگر در شهر بیشتر این حس را درک می کند و به مفهوم این بیلبورد می اندیشد یا بیننده ای که بر روی صندلی سینما، در محیطی کاملاً تاریک به یک صفحه بسیار بزرگ خیره شده است؟

از این روی، این دو رسانه را با یکدیگر مقایسه نمودم، که از نظر هزینه ای قابل قیاس بودند، اما شاید سایر رسانه های تصویری موجود هزینه های قابل قیاسی با یک کمپین بیلبوردی در تهران نداشته باشند.

شادآبی مثل آب خوردن

همچنین دماوند، یک مسابقه دو غیر رقابتی را نیز ترتیب داده است که شرکت کنندگان 2 ساعت پیاده روی و نوشیدن آب را تا رسیدن به سلامتی تجربه می کنند.

شادآبی مثل آب خوردن

 

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.
Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی وال استریت : پول هرگز نمی خوابد

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، فیلمهای مدیریتی جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را نیز در کنار داستان جذاب و سینمایی خود دارند. فیلم وال استریت یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Wall Street Money Never Sleeps به کارگردانی Oliver Stone در سال 2010 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم وال استریت خیلی عمیق وارد مسائل بورس آمریکا می شود که مشاهده آن حتمای می تواند ... متن کامل مقاله را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام