عمومی

ACSI سازمانی که وظیفه‌اش سنجش رضایت مشتری است

ACSIسنجش رضایت مشتری مخفف American Customer Satisfaction Index است یعنی شاخص رضایت مشتری آمریکا در واقع ACSI موسسه ای است که تنها وظیفه اش سنجش میزان رضایت مشتری در بین مصرف کنندگان آمریکایی است. به گزارش سرویس خبر پایگاه اطلاع رسانی صنعت این موسسه شاخص رضایت مشتریان را در ابعاد ملی، هر بخش و هر صنعت بررسی می نماید و طبق برنامه زمان بندی سالیانه اش آن را منتشر می نماید. بررسی این شاخص می تواند روند تغییرات رضایت مشتری را در هر صنعت نشان می دهد.

با این اوصاف باید شاخص رضایت مشتری را در رده شاخصهای کلان اقتصادی نظیر تولید ناخالض ملی، تورم، رشد اقتصادی و … بدانیم، شاخصی که می تواند بیانگر یکی از واقعیتهای فضای اقتصادی جامعه باشد. اگر مایل هستید، از شاخص رضایت مشتریان مصرف کنندگان آمریکایی به تفکیک هر صنعت و بخش اقتصادی مطلع شوید و آن را با سالهای گذشته مطالعه کنید می توانید به سایت http://www.theacsi.org/ بروید.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا