مجله الکترونیکی

۳۰ اصل کلیدی در تصمیم گیری

 

تصمیم‌گیری بخش جدایی ناپذیر زندگی ماست، هرچند در این کتاب الکترونیکی با عنوان «۳۰ اصل کلیدی در تصمیم گیری» و به طور کلی متون کتاب‌های مدیریت، به تصمیم‌گیری در فضای سازمانی نگریسته می‌شود ولی بسیاری از نکات پیرامون آن فراتر از سازمان‌ها نیز دارای مفهوم و کاربرد هستند.

در این کتاب به موضوع تصمیم‌گیری از منظر ۳۰ نکته‌ای که برای تصمیم‌گیری باید مدنظر داشته باشیم، نگریسته شده است. مطالعه این کتاب با توجه به عمومیت داشتن تصمیم‌گیری می‌تواند برای تمام افراد جامعه به خصوص مدیران، دانشجویان رشته‌های MBA و مدیریت و مهندسی صنایع مفید باشد.

این کتاب توسط پایگاه اطلاع رسانی صنعت در اختیار عموم قرار گرفته است. شما می توانید این کتاب را از طریق لینک پایین تصویر به سادگی دانلود نمایید.

در صورتی که مطالعه این ویژه نامه و یا سایر ویژه نامه های پایگاه اطلاع رسانی صنعت به شما کمک نموده است، در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مورد نظر خود (به هر میزان) به انتشار ویژه نامه هایی از این دست کمک فرمایید.

30 اصل کلیدی در تصمیم گیری

در این کتاب الکترونیکی تلاش شده است تا با مبنا قرار دادن و تلخیص کتاب «۵۳ اصل تصمیم‌گیری» نوشته روبرت گانتر و ترجمه محمدرضا شعبانعلی و استفاده جزیی از چند منبع دیگر، متنی روان، ساده و کاملاً کاربردی پیرامون اصول تصمیم‌گیری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

دریافت فایل PDF ویژه‌نامه «۳۰ اصل کلیدی در تصمیم‌گیری»

این کتاب الکترونیکی توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی تهیه گردیده است.

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا