بازاریابی اینترنتیمدیریت فروش و بازاریابی

بیزتاکس ۱: تجارت الکترونیک و بازار خرده‌فروشی؛ روندها، چالش‌ها و آینده پیش‌ِرو

قسمت اول از تاک‌شو کسب و کاری بیزتاکس

بیزتاکس، یک برنامه گفتگومحور با موضوع کسب و کار و خصوصاً بازاریابی است که هر هفته با محوریت یکی از کسب و کارها یا موضوعات کاملاً کاربردی و در جریانِ فضای کسب و کار ایران تولید و منتشر می‌شود. بیزتاکس هر هفته به میزبانی سید حمیدرضا عظیمی و با حضور یکی از کارشناسان حوزه مربوطه در حدود ۲۰ دقیقه به گفتگو می‌پردازد. اولین قسمت از بیزتاکس درباره تجارت الکترونیک و بازار خرده‌فروشی بوده است که می‌توانید در ادامه نسخه کامل این برنامه را مشاهده کنید.

مهمان قسمت اول بیزتاکس: سید جواد موسوی

در این قسمت، آقای دکتر سید جواد موسوی مشاور علمی اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای که سال‌ها تجربه مشاوره و مدیریت در خرده‌فروشی و خصوصاً فروشگاه‌های زنجیره‌ای را داشتند مهمان این برنامه بودند و موضوعات زیر را در این قسمت از بیزتاکس به نقد، بررسی و تحلیل گذاشتند:

  • اندازه بازار خرده‌فروشی و خرده‌فروشی آنلاین در ایران
  • مقایسه تجارت الکترونیک و خرده‌فروشی سنتی
  • وضعیت رشد خرده‌فروشی و خرده‌فروشی آنلاین در ایران
  • جایگاه تجارت اجتماعی یا Social Commerce در ایران
  • بررسی فروش مستقیمِ برندها به مصرف‌کننده از طریق سایتِ شرکتی به جای فروشگاه‌های آنلاین بزرگ (D2C)
دکتر سید جواد موسوی
سید جواد موسوی

در این قسمت از بیزتاکس، Case و نمونه‌هایی از کسب و کارهای زیر مطرح شده است :

  • دیلی مارکت
  • جانبو
  • چرم مشهد
  • چرم درسا
  • نوین چرم
  • لبنیات میهن
  • فروشگاه هفت
  • افق کوروش
  • اکالا
  • دیجی‌کالا
  • آلینلند
  • هایپراستار

ویدئو قسمت اول بیزتاکس با موضوع خرده‌فروشی

تجارت الکترونیک و بازار خرده‌فروشی:

گفتگوی حمیدرضا عظیمی و جواد موسوی در بیزتاکس
گفتگوی حمیدرضا عظیمی و جواد موسوی در بیزتاکس

قسمت‌های مختلف بیزتاکس (Biztalks) به طور همزمان در اینستاگرام، آپارات و یوتوب منتشر می‌شود.

برای مشاهده سایت بیزتاکس و تماشای قسمت‌های مختلف آن اینجا کلیک کنید.

برای دنبال کردن بیزتاکس در اینستاگرام و تماشای قسمت‌های مختلف آن اینجا کلیک کنید. (آی دی در اینستاگرام biztalks.ir)

برای تماشای بیزتاکس در یوتوب، اینجا کلیک کنید.

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا