رزومه سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی
سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی | مشاور بازاریابی و کسب و کار و متخصص دیجیتال مارکتینگ

متولد ۱۳۶۴

عضو شورای سیاست‌گذاری و مدیر پایگاه اطلاع رسانی صنعت

عضو کمیته علمی یازدهمین، دوازدهمین و سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک (لینک)


مدارک و تحصیلات سید حمیدرضا عظیمی:

کارشناسی مهندسی صنایع – تولید صنعتی  دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی –  بازاریابی  دانشگاه شهید بهشتی

دکتری مدیریت بازرگانی – دانشگاه علامه طباطبایی

دارای مدرک اصول مقدماتی بازار سرمایه بورس اوراق بهادار از سازمان بورس اوراق بهادار (اداره امور گواهینامه های حرفه‌ای)

مدرک مبانی تشریح الزامات، ساخت و مستند سازی سیستم مدیریت کیفی مبتنی بر استانداردهای ISO 9000 : 2000  از شرکت Rw Tuv آلمان.

گواهی دوره آموزشی تحلیل مالی پروژه های مبتنی بر استاندارد UNIDO با استفاده از نرم افزار COMFAR III در دانشگاه شهید بهشتی.

گواهی دوره آموزشی تهیه طرح تجاری و ارزیابی پروژه ها در دانشگاه شهید بهشتی.


سوابق پژوهشی سید حمیدرضا عظیمی:

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد با عنوان «بررسی ارتباط بین رضایت مشتری، کیفیت خدمات، ارزش درک شده و مقاصد رفتاری(مطالعه موردی در کلینیک‌های پوست،مو و زیبایی شهر تهران)» در دانشگاه شهید بهشتی و با نمره ۱۹/۲۵ .

پروژه پایانی دوره کارشناسی با عنوان « مطالعات فنی و اقتصادی تاسیس کارخانه تولید چیپس میوه» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با نمره ۲۰ .


Azimi, H.
, Latifi, M., “Establishing a Marketing Plan for NOWDAR Company Applying a Taxonomy Method”, Presented and published at IEEE International Conference on Management Science and Information Engineering (ICMSIE 2010), Zhongzhou, China, 17-19 Dec 2010. (http://www.scientific.net/AMR.601.426 & https://scholar.google.com/citations?user=44c6W4wAAAAJ&hl=en)

Azimi, H., Latifi, M., & Forougozar, H., “Recognizing the Influencing Factors on Technology Applying Topsis Technique: A Case -Control Study of an E-commerce Company”, Presented and published at IEEE 2nd International Conference on e-Education, e-Business, e-Management and e-Learning (IC4E 2011), Mumbai, India, 7-9 January 2011. (https://scholar.google.com/citations?user=44c6W4wAAAAJ&hl=en)

Azimi, H., Ghalambor, M., Latifi, M., Lotfi, E., “Apprising and Developing Strategies in Cultural and Instructional Challenges of Iranian Investment Banks”, Presented and published at IEEE International Conference on Business, Economics, Finance, and Management (ICBEFM 2012), Kuala Lumpur, MalaysiaFebruary 2012. (https://scholar.google.com/citations?user=44c6W4wAAAAJ&hl=en)

Azimi, H., Ghalambor, M., Latifi, M, “Forsighting Iran’s Automotive Industry Development Applying a Scenario Planning Approach”, Published at Canadian Journal of Social Science (CSCANADA), February 2012. (http://cscanada.net/index.php/css/article/download/j.css.1923669720120801.2090/2366 & https://scholar.google.com/citations?user=44c6W4wAAAAJ&hl=en)

Azimi, H., Latifi, M., “Exploring and Evaluating the Effects of Strategic Positioning on Firms Performance with Regard to Physical and Perceptual Positioning”, Published at journal International Business and Management (CSCANADA), May 2012.(http://www.cscanada.net/index.php/ibm/article/download/j.ibm.1923842820120402.1105/pdf & https://scholar.google.com/citations?user=44c6W4wAAAAJ&hl=en)

Azimi, H., Ghalambor, M., Latifi, M., “Indexing, Evaluating, and Ranking the Challenges Facing the Establishment of Investment Banking (of Funding Organizations) in Iran”, Published at Journal of Money, Investment and Banking (EuroJournals), May 2012. (http://www.journalofmoneyinvestmentandbanking.com/ISSUES/JMIB_24_05.pdf & https://scholar.google.com/citations?user=44c6W4wAAAAJ&hl=en)

قره چه، منیژه.، عظیمی، سیدحمیدرضا و مقدسی، محمد (۱۳۹۱). «بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی» چشم انداز مدیریت بازرگانی. (http://jbmp.sbu.ac.ir/article/view/1501)

جزنی، نسرین، عظیمی، سیدحمیدرضا (۱۳۹۱). «بررسی ارتباط بین کیفیت، ارزش ادراک شده، رضایت مشتریان و مقاصد رفتاری در کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی شهر تهران». چشم انداز مدیریت بازرگانی.

عظیمی، سید حمیدرضا و اسدی، محمد، (۱۳۹۱). «مدل دانشیِ پشتیبانی تصمیم در پروژه­های ساختمانی با رویکرد پیاده­ سازی در صنعت بتن و تامین­ کنندگان مرتبط». کنفرانس ملی بتن.

تدوین کتاب اصول و مهارتهای فروش

ترجمه کتاب قطب نمای موفقیت

ترجمه کتاب راهنمای ریسک کشوری (چگونگی شناسایی، مدیریت و کاهش ریسک‌های تجارت خارجی)


فعالیتهای رسانه ای سید حمیدرضا عظیمی:

کارشناس برنامه «اقتصاد خانواده» در رادیو اقتصاد سالهای ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲

قسمت اول: بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک (تاریخ پخش ۲۳ مهر ۱۳۹۱)

قسمت دوم: بازاریابی ایمیلی (تاریخ پخش ۲۵ مهر ۱۳۹۱)

قسمت سوم: بازاریابی ویروسی و دهان به دهان تحت وب (تاریخ پخش ۳۰ مهر ۱۳۹۱)

قسمت چهارم: اصول بازاریابی (کارشناس تلفنی) (تاریخ پخش ۲ آبان ۱۳۹۱)

کارشناس برنامه «تلاش اقتصادی» رادیو اقتصاد سالهای ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵

کارشناس برنامه «شب آفتابی» رادیو اقتصاد سالهای ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸

کارشناس برنامه تلویزیونی «شب آفتابی» شبکه ۳ سیما سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸

انتشار یادداشت در روزنامه دنیای اقتصاد با عنوان «تاثیر جام ملتهای اروپا بر اقتصاد کشورهای میزبان» مورخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ (لینک به مقاله در روزنامه دنیای اقتصاد)


نرم افزارهای تخصصی:

کاربر حرفه‌ای نرم افزارهای عمومی Microsoft Office شامل Word، Excel، Access، Visio، Powerpoint

کاربر حرفه‌ای نرم افزار Comfar III برای تحلیل مالی پروژه‌ها.

کاربر حرفه‌ای نرم افزار Mic Mac برای برنامه ریزی سناریو.

کاربر حرفه ای نرم افزار Expert Choice در زمینه پشتیبانی تصمیم.


توانایی های تخصصی:

دارای مهارت کامل در زمینه تهیه انواع طرح های مطالعه فنی و اقتصادی، طرح های امکان سنجی (توجیهی) .

دارای مهارت کامل در زمینه های فروش، بازاریابی و تبلیغات .

دارای مهارت کامل در زمینه تجارت الکترونیک، پیاده سازی و مشاوره. (بازاریابی اینترنتی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی ویروسی و …)

دارای مهارت در زمینه بهره برداری تجاری از محیط وب  و تولید وب سایت های سودآور .


تجربیات کاری سید حمیدرضا عظیمی:

تدوین برنامه استراتژیک برای شرکت لیزینگ امید (در حال انجام)

تدوین برنامه بازاریابی برای شرکت تلاشگران اندیشه کاراد (در حال انجام)

تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات برای شرکت Xicomm LLC . فعال در صنعت مخابرات.

مشاور بازاریابی اینترنتی در شرکت ایلیا فناور پاسارگاد .

مشاور بازاریابی در گروه بین المللی راهبران .

ارائه مشاوره و تهیه طرح امکانسنجی راه اندازی کارخانه عظیم کارتن تولید کننده ورق کارتن و کارتن بسته بندی در شهرک صنعتی اشتهارد استان تهران.

ارائه مشاوره و تهیه طرح امکانسنجی راه اندازی کارخانه تولید قطعات ریخته­ گری آلومینیومی.

ارائه مشاوره و تهیه طرح امکانسنجی راه اندازی مجموعه ی توریستی کمپ کویری شترسواری واقع در نطنز. (شرکت ایران دوستان)

ارائه مشاوره و تهیه طرح امکانسنجی راه ­اندازی واحد تولیدی رنگهای مولتی کالر.

ارائه مشاوره و تهیه طرح امکانسنجی راه ­اندازی واحد تولیدی منسوجات کشباف و تریکو.

ارائه مشاوره و تهیه طرح امکانسنجی راه ­اندازی واحد تولیدی ماشین­ آلات تولید ماسه ریخته­ گری در شهرک صنعتی فیروزکوه استان تهران.

ارائه مشاوره و تهیه طرح امکان سنجی پروژه ی کارآفرینی تعمیرگاه بزرگ و اتوماتیک خودروهای سنگین و سبک در استان کهگیلوبه و بویراحمد شهرستان گچساران.

ارائه مشاوره و تهیه طرح امکان سنجی راه اندازی واحد تولید نان صنعتی در شهرک صنعتی عباس آباد تهران

ارائه مشاوره و تهیه طرح توسعه شرکت خوش نوش کویر واقع در شهرک صنعتی ابرکوه (استان یزد)

ارائه مشاوره و تهیه طرح امکان سنجی احداث مجتمع اداری تجاری و مسکونی سبحان در بلوار فردوس تهران.

ارائه مشاوره و تهیه طرح امکان سنجی احداث مجتمع اداری، تجاری و تفریحی شوگا در بلوار فتح تهران.

راه اندازی و مدیریت فروشگاه اینترنتی نیک از سال ۱۳۸۲ تا کنون. (با هزاران بازدید روزانه و مشتمل بر ۲۰۰۰ محصول بر روی سایت و همکاری با چندین تامین کننده)


دستاوردهای سید حمیدرضا عظیمی:

موسس و مدیر پایگاه اطلاع رسانی صنعت (پورتال جامع مدیریت و صنعت) با بیش از ۲۰۰۰ مقاله منتشر شده به عنوان پربیننده ترین پورتال حوزه مدیریت کشور از سال ۱۳۸۸ تا کنون.

کسب مقام نخست در میان سایتهای گروه وبسایت‌های اقتصادی چهارمین جشنواره وب ایران.

ارائه مشاوره و آموزش در زمینه بازاریابی محتوایی (Content Marketing) برای اولین بار در ایران به صاحبان کسب و کار.

ارائه مشاوره و آموزش در زمینه بازاریابی ویروسی (Viral Marketing) برای اولین بار در ایران به صاحبان کسب و کار.

اخذ رتبه های برتر آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال ۱۳۸۷ در رشته مدیریت و مدیریت اجرایی.

اخذ رتبه برتر در آزمون دکتری رشته مدیریت در سال ۱۳۹۱ . (رتبه ۷۹)

برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی کسب و کار در موسسه آموزش عالی هرمزان .

برگزاری کارگاه آموزشی «بازاریابی تحت وب» در دانشگاه صنعتی شریف. (لینک دوره در سایت دانشگاه)

مدرس دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی، دانشگاه صنعتی شریف، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، مجتمع فنی تهران و …

ترجمه کتاب «بازاریابی فیلم» با انتشارات نشر لوح فکر (در دست ویراستاری و اخذ مجوز)


برای ارتباط با آقای سید حمیدرضا عظیمی از شماره تلفن های دفتر ایشان ۰۲۱۲۲۹۶۸۲۴۴ و ۰۹۰۳۹۱۱۹۹۳۹ استفاده فرمایید.

سید حمیدرضا عظیمی
سید حمیدرضا عظیمی
دکمه بازگشت به بالا