معرفی شیوه های مختلف تبلیغات انتخاباتی+ویدیو

یادداشتهای تحلیلی و مدیریتیمطالب خواندنیمعرفی شیوه های مختلف تبلیغات انتخاباتی+ویدیو

معرفی شیوه های مختلف تبلیغات انتخاباتی+ویدیو

برچسب ها: بازاریابی

ویدیوی 5 دقیقه ای که می توانید در ادامه مشاهده کنید به معرفی شیوه های مختلف تبلیغات انتخاباتی و همچنین تبلیغاتی سیاسی و بازاریابی سیاسی پرداخته است. این ویدیو از شبکه خبر و در آستانۀ انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 پخش شد. پیشتر ما در مطلبی با عنوان « بازاریابی سیاسی : از دروغ بزرگ تا مچ گیری» به برخی از شیوه های بازاریابی سیاسی پرداخته بودیم.

شیوه های تبلیغاتی انتخاباتی

در این ویدیو، به تکنیکهای زیر پرداخته شده است

  • تکنیک سایه
  • تکنیک دره عمیق
  • تکنیک نظرسنجی
  • تکنیک نامزد ضربه گیر یا نامزد پوششی
  • تکنیک مخالفان مانع
  • تکنیک شکستن آرای دیگران
  • تکنیک دشمن فرضی

در برخی موارد، به نظر می رسد که تهیه کننده، برنامه با مثال یا سایر موارد، تلاش می کند گروه سیاسی خاصی را به ذهن بیننده متبادر سازد.

لطفاً نظرات خود را در مورد شیوه های معرفی شده در این ویدیو از طریق بخش کامنتها با ما در میان بگذارید تا از تحلیلهای شما در موضوع تبلیغاتی سیاسی و بازاریابی سیاسی مطلع شویم.

ویدیوی معرفی و آشنایی با شیوه های مختلف تبلیغات انتخاباتی

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

ورود یا ثبت نام



کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام