ابزارهای مدیریتییادداشت‌های مدیریتی

با گوگل مانیتور، کلمات کلیدی سایت خود را تحلیل کنید

دیگر نقش گوگل و کسب رتبه خوب برای کلمات مرتبط با کسب و کار بر کسی پوشیده نیست. در بسیاری از مواقع حضور در صدر نتایج گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط، می تواند موجب تحول در کسب و کار شود.

Google Monitor یکی نرم افزار کاملاً رایگان است، که به شما کمک می کند در هر لحظه رتبه خود را در موتورهای جستجو با رقبایتان مقایسه کنید. شما می توانید این نرم افزار کاملاً رایگان را از انتهای این مطلب دانلود نمایید.

نرم افزارهای بسیاری هستند که به ما امکان جستجوی چند کلمه کلیدی در موتورهای جستجو را می‌دهند و رتبه سایت ما را در مقابل جستجوی هر یک از آن کلمات کلیدی نمایش می‌دهند اما استفاده از Google Monitor مزایای فراوانی دارد و سرعت کار ما را بهبود می بخشد.

برای استفاده از این نرم افزار کافیست بعد از دانلود آنکه از پایین همین مطلب می‌توانید لینک دریافت آن را مشاهده کنید بر روی سیستم خود این نرم افزار را نصب کنید و بعد از اجرای آن مراحل زیر را انجام دهید.

۱. از نوار ابزار بالایی این نرم افزار بر روی گزینه Add URL (دکمه سبز رنگ) کلیک کنید و در کادر ظاهر شده آدرس سایت خود را وارد کنید و بر روی گزینه OK کلیک کنید.

۲. در صفحه ظاهر شده شروع کنید به نوشتن تک تک کلمات کلیدی که می‌خواهید رتبه سایت خود را در نتیجه جستجوی آن‌ها توسط کاربران در گوگل ببینید و بعد از وارد کردن هر کدام از آن‌ها بر روی دکمه Add کلیک کنید تا به لیست کلمات کلیدی انتخاب شده شما اضافه شود. همچنین می‌توانید برای وارد کردن یکجای کلمات خود از یک فایل متنی (برای مثال file. txt) از گزینه Import در این صفحه استفاده کنید.

۳. حال کافی است بر روی دکمه Search (در نوار ابزار بالایی آیکون ذره بین) کلیک کنید تا نتایج جستجو‌ها آنالیز شود و به شما در سمت چپ برنامه نمایش داده شود که با کلیک بر روی هر یک از آن‌ها می‌توانید لیست نتایج پیدا شده را به ترتیب قرار گیری در صفحه جستجوی گوگل برای آن کلمه کلیدی ببینید.

دانلود Google Monitor

گوگل

با گوگل مانیتور، کلمات کلیدی سایت خود را تحلیل کنید

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا