مدیریت فروش و بازاریابی

مولتی کافه فقط یک کمپین نیست !

برند مولتی کافه را باید تنها تولید کننده قهوه فوری (Instant Coffee) در ایران بدانیم که از سال ۱۳۸۸ در مشهد شروع به تولید نموده است. قهوه فوری را در ایران مردم بیشتر با نام نسکافه (Nescafe) می شناسند که برندی تجاری و متعلق به نستله است. پس از سالها یکه تازی برندهای خارجی در بازار نوشیدنیهای مبتنی بر قهوه، چند سالی است که مولتی کافه به عنوان اولین برند ایرانی در این زمینه دیده می شود. اما آن چه نگارنده را بر این داشت تا مطلبی پیرامون مولتی کافه بنویسد، کمپینی آنلاین با عنوان «قهوه فقط یک نوشیدنی نیست! یک سبک زندگیه» می باشد که از معدود کمپینهای آنلاین برای برند یا محصولی غیرآنلاین است ! در ادامه می توانید در مورد کمپین مولتی کافه بخوانید

محصولات مولتی کافه شامل انواع قهوه دم کردنی، قهوه فوری: Gold,Classic, ، قهوه هل دار و کافی کریمر انواع میکس های آماده شامل: کاپوچینو، ۳in1,2in1 می باشد که نشان می دهد، تنوع محصول را می توان در مولتی کافه مشاهده کرد.

مولتی کافه

در میان صاحبان برندهای ایرانیِ کالاهایی که ماهیت آنلاین ندارند، کمتر دیده می شود که یک کمپین جدی بر روی اینترنت پیاده کنند، اما مولتی کافه از این قاعده مستثنی است، مولتی کافه با طراحی یک لندینگ پیج فوق العاده مناسب، تمام کاربرانی که بر روی بنرهای مولتی کافه کلیک می کنند را به این لندینگ پیج هدایت می کند و در آنجا تنها از آنها آدرس ایمیل را دریافت می کند تا آنها را با شیوه های مختلف دم کردن قهوه و انواع نوشیدنیهای مبتنی بر قهوه آشنا سازد.

شما می توانید تصویر لندینگ پیج مولتی کافه را در زیر مشاهده نمایید.

مولتی کافه

نکتۀ حائز اهمیت دیگر برای نگارنده جملۀ محوری و کلیدی این کمپین آنلاین است «قهوه فقط یک نوشیدنی نیست! یک سبک زندگیه» ! که یکی از نقاط قوت این کمپین محسوب می شود.

همچنین بنر متحرک (GIF) مربوط به همین کمپین مولتی کافه که در وبسایتهای متعدد و فراوانی با تعداد Impression بالا نمایش داده شده است در اینجا می توانید مشاهده فرمایید :

بنر مولتی کافه

به هر شکل، نگارنده این کمپین آنلاین را اقدامی موثر برای تقویت آگاهی از برند مولتی کافه می داند و به علاوه بر این باور است که تطابق و هماهنگی خوبی بین سبک زندگی (Life Style) مخاطبان اینترنت و محصولات مولتی کافه وجود دارد و از این روی این کمپین آنلاین را مورد تمجدید قرار می دهم.

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا