چرخه ی عمر محصول از مفاهیم مهم...
تحلیل swot برای مدیران شرکتهای امروزی...
ایگور انسف ( H. Igor Ansoff) در اصل...
مأموریت اصلی بازاریابی، ایجاد تفاوت...
نوآوری و تغییر در محصولات و خدمات جوامع صنعتی چنان شتابی گرفته است...
گاهی تعابیر گروه...
آموزش علمی و عملی سرمایه گذاری
چگونه شرکت خود را ارزیابی می کنید تا متوجه شوید در چه جایگاهی قرار گرفته است؟ این سوالی است که از سالهای پیش وجود...
بازاریاب موفق میکوشد نیازها، خواستها و تقاضاهای بازار مورد هدف را درک کند. اما این سه مفهوم چه تفاوتی با یکدیگر...
شرکت ها محصولاتشان را تولید می کنند اما برندشان را می فروشند. برند فقط نام و نشانی بر روی بسته بندی محصول نیست؛ بلکه
بر اساس مدل مزیت رقابتی مایکل پورتر (Competitive Advantage) یک استراتژی رقابتی اقدامات تهاجمی یا تدافعی را به...
عوامل کلیدی موفقیت عبارتند از منابع، مهارتها و ویژگی هایی از سازمان ها در صنعت که برای موفقیت در بازار لازم و ضروری هستند. برای...
مدل زنجیره ارزش مایکل پورتر (Michael porter) کمک می کند تا بتوانیم تحلیل دقیق تری از سازمانها و شرکتهایی که توان ایجاد ارزش و مزیت رقابتی دارند داشته باشیم.
ماتریس BCG که توسط گروه مشاوران بوستون (Boston Consulting Group) در اوایل دهه ی 70 میلادی طراحی و معرفی شده است؛ امروز تبدیل به شناخته شده ترین روش برای ارزیابی...
آمیخته ی بازاریابی (4 P بازاریابی) مدل...
تنوع و پیچیدگی تصمیمات...
در میان شاخصهای اقتصاد كلان، تولید ناخالص داخلی (GDP: Gross Domestic Product) از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا نه...
خرید خانه این روزها برای هر خانوادهای یک موفقیت بزرگ محسوب میشود. موفقیتی...
ادامه مطلب...کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است