تئوری‌های مدیریتمدیریت فروش و بازاریابی

بیزتاکس ۲: نقش روابط عمومی در بحران برندها

قسمت دوم از تاک‌شو کسب و کاری بیزتاکس

بیزتاکس، برنامه‌ای گفتگومحور با موضوع کسب و کار و خصوصاً بازاریابی است که هر هفته با محوریت یکی از کسب و کارها یا موضوعات کاملاً کاربردی و در جریانِ فضای کسب و کار ایران تولید و منتشر می‌شود. بیزتاکس هر هفته به میزبانی سید حمیدرضا عظیمی و با حضور یکی از کارشناسان حوزه مربوطه در حدود ۲۰ دقیقه به گفتگو می‌پردازند. دومین قسمت از بیزتاکس درباره تجارت الکترونیک و بازار خرده‌فروشی بوده است که می‌توانید در ادامه نسخه کامل این برنامه را مشاهده کنید.

مهمان قسمت دوم بیزتاکس: محمدرضا انبیائی

در این قسمت، آقای دکتر محمدرضا انبیائی دبیرکل انجمن مدیریت کسب و کار ایران و دانش‌آموخته دکتری مدیریت رسانه مباحث مختلفی را پیرامون روابط عمومی در این برنامه مورد نقد و بررسی قرار دادند.

در این برنامه، مواردی از مشکلات برندها که با روابط عمومی می‌شد آنها را بهتر مدیریت کرد، مطرح شده است. اسامی برندهایی که در این برنامه از بیزتاکس نامشان آورده شده است :

  • تیپاکس
  • بانک آینده
  • میهن
  • نیوز باکس
  • دیتاک
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • امیرقلعه نویی
  • سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی
محمدرضا انبیایی
محمدرضا انبیایی

ویدئو قسمت دوم بیزتاکس با موضوع روابط عمومی

قسمت‌های مختلف بیزتاکس (Biztalks) به طور همزمان در اینستاگرام، آپارات و یوتوب منتشر می‌شود.

برای مشاهده سایت بیزتاکس و تماشای قسمت‌های مختلف آن اینجا کلیک کنید.

برای دنبال کردن بیزتاکس در اینستاگرام و تماشای قسمت‌های مختلف آن اینجا کلیک کنید. (آی دی در اینستاگرام biztalks.ir)

برای تماشای بیزتاکس در یوتوب، اینجا کلیک کنید.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا