مجتمع فنی تهران میرداماد

Wunderlist, ابزاری ساده و قدرتمند برای مدیریت زمان

ابزارهای مدیریتیمدیریت زمانWunderlist, ابزاری ساده و قدرتمند برای مدیریت زمان

دوره دیجیتال مارکتینگ

Wunderlist, ابزاری ساده و قدرتمند برای مدیریت زمان

برچسب ها: مدیریت زمان

ابزارها و نرم افزارهای زیادی برای مدیریت زمان و کارهای روزانه در بازار موجود هستند. بعضی از آنها به حدی پیچیده هستند که به جای نظم دادن به کارها، ذهن کاربر را مرتباً درگیر خود می کنند و در نهایت ارزش افزوده ای ایجاد نمی کنند. در اینجا نرم افزار Wunderlist را به شما معرفی می کنم که به علت سادگی، زیبایی و مجانی بودن، یک راه حل مناسب برای تنظیم برنامه ی روزانه می باشد.


مدیریت زمان

مزایای Wunderlist:

1.  این نرم افزار را می توان مبتنی بر وب استفاده کرد (یعنی داشتن یک مرورگر اینترنتی و یک اتصال اینترنت کافی است)، یا می توان آن را روی ویندوز، مک، آیپد، آیفون و یا سیستم عامل اندروید نصب کرد.

Wunderlist, ابزاری ساده و قدرتمند برای مدیریت زمان

2.  اگر می خواهید این نرم افزار را همزمان روی کامپیوتر شخصی و گوشی موبایل خود استفاده کنید، نگران همسان سازی (sync) محتوای کامپیوتر و گوشی موبایل نباشید. ایجاد یک اکانت کافیست تا این نرم افزار به طور خودکار روی ویندوز، آیفون یا هر سیستم دیگری که استفاده می کنید، همسان سازی شود. توصیه می کنم حتی اگر خیال استفاده از این نرم افزار را روی بیش از یک دستگاه ندارید، باز هم یک حساب کاربری ایجاد کنید. اولاً ممکن است در آینده گوشی آیفون یا اندروید بخرید و یا روزی دسترسی به کامپیوتر خودتان نداشته باشید و بخواهید از یک وسیله ی دیگر و با مرورگر اینترنتی به برنامه ی روزانه تان دسترسی پیدا کنید. ثانیاً ایجاد حساب کاربری بسیار ساده است و یک پروسه ی طولانی برای پر کردن فرم های مختلف نیست. تنها یک آدرس ایمیل و یک پسورد دلخواه دریافت می شود که لازم نیست هر بار آن را وارد کنید.

مدیریت زمان

3.  استفاده از این سیستم روی همه ی پلتفرم ها مجانی است. در واقع مزیت این سیستم بر نمونه های مشابه و قوی تر مانند Evernote و Remember the Milk اینست که حتی نسخه های موبایل این نرم افزار مجانی هستند. ضمناً چیزی به عنوان Premium user وجود ندارد تا برای دسترسی به بعضی کارکردهای سیستم، پولی بپردازید.

مدیریت زمان

4.  امکان ایجاد لیست های دلخواه برای دسته بندی کردن کارهای روزانه.

Wunderlist, ابزاری ساده و قدرتمند برای مدیریت زمان

5.  امکان متمایز کردن کارهای مهمتر و جابجا کردن کارها با حرکت موس.

Wunderlist, ابزاری ساده و قدرتمند برای مدیریت زمان

6.  امکان به اشتراک گذاشتن لیست ها از طریق ایمیل، فیسبوک و غیره. مثلاً فرض کنید که لیست خریدهای منزل را با همسرتان به اشتراک می گذارید تا موقع مراجعه به فروشگاه، لیست را روی گوشی موبایل خود ببیند. به همین ترتیب می توانید لیست های دیگری را با دوستان یا همکاران به اشتراک بگذارید.

Wunderlist, ابزاری ساده و قدرتمند برای مدیریت زمان

7.  ظاهر این نرم افزار بسیار ساده و جذاب طراحی شده است و امکان عوض کردن رنگ ها نیز در آن تعبیه شده است.

8.  امکان دسته بندی زمانی: کارهای امروز، فردا، هفته ی آینده و کارهایی که زمان مشخصی ندارند.

مدیریت زمان

9.  امکان اضافه کردن توضیحات به یک وظیفه.

10. امکان پرینت کردن لیست ها.

11. این نرم افزار به صورت متن باز در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

اگر Wunderlist را روی ویندوز نصب می کنید، ممکن است برای اولین اجرا دچار مشکل شوید. راه حل آن ساده است و در این لینک ارائه شده است. سایر مسائل نیز در بخش support پوشش داده شده اند.

در مجموع این نرم افزار سبک و ساده را برای مدیریت زمان، یکی از بهترین راه حل های موجود می دانم و به شما توصیه می کنم. خوشحال می شوم اگر آن را امتحان کنید و نظرتان را اینجا بنویسید. ضمناً اگر از سیستم های دیگری استفاده می کنید که از نظر شما مناسب هستند، آنها را نیز در بخش نظرات ارائه کنید.

دانلود Wunderlist برای ویندوز

دانلود Wunderlist برای مک

دانلود Wunderlist برای آندروید

دانلود Wunderlist برای آی پد

دانلود Wunderlist برای آی فون


این ابزار مدیریت زمان؛ توسط آقای احمد میرخانی معرفی گردیده است.

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

نظرات   

 
+1 #1 ناشناس ۱۳۹۲-۰۴-۲۴ ۱۶:۰۵
من تو ویندوز نصبش کردم ولی وقتی میخوام سینک کنم خطای دونت سند میده
بازگو کردن
 
 
+2 #2 احمد میرخانی ۱۳۹۲-۰۴-۲۵ ۱۳:۱۸
سلام کاربر گرامی،

لطفاً‌ جدیدترین نسخه نرم افزار را از سایت اصلی در آدرس زیر دانلود و استفاده کنید.
http://www.6wunderkinder.com/wunderlist

با تشکر

میرخانی
بازگو کردن
 
 
0 #3 یوسفی ۱۳۹۳-۱۲-۲۲ ۲۰:۱۷
سلام.
من این برنامه رو روی کامبیوترم نصب کردم ولی قسمت add people اش ، کسی رو به لیست اضافه نمیکنه. چرا؟
بازگو کردن
 
 
+1 #4 محسن نوری ۱۳۹۴-۰۲-۱۸ ۰۶:۲۲
من مدتی از نرم افزار Todoist استفاده میکنم که خیلی شبیه این نرم‌افزاریه که شما معرفی کردید. (اگه نگیم کاملا یکی هستن)
در اینجا آموزشی رو متمم برای این نرم‌افزار گذاشته: http://www.motamem.org/?p=8031
البته مشکل که من در مدیریت زمان دارم خیلی پیچیده‌تر از چیزیه که بخواد با چنین نرم‌افزارهایی حل بشه اما امتحان این نرم‌افزار Todoist خیلی خوب بود و کمک کرد از یک مرحله مدیریت زمان عبور کنم
بازگو کردن
 
 
0 #5 roya137 ۱۳۹۵-۰۹-۰۵ ۱۱:۲۶
نقل کردن ناشناس:
من تو ویندوز نصبش کردم ولی وقتی میخوام سینک کنم خطای دونت سند میده

نقل کردن یوسفی:
سلام.
من این برنامه رو روی کامبیوترم نصب کردم ولی قسمت add people اش ، کسی رو به لیست اضافه نمیکنه. چرا؟

منم همین مشکلو دارم غیرفعاله کلا. کاش کسی به دادمون برسه چون خیلی لازمش دارم.
بازگو کردن
 

مطلب ویژه

بازاریابی دیجیتال را جدی نگیرید ! تا حذف شوید

آیا هنوز اهمیت بازاریابی دیجیتال را انکار می کنید؟ آیا هنوز نگاهتان به حضور در نتایج گوگل، بازاریابی با ایمیل و دیگر ابزارهای بازاریابی دیجیتال، یک نگاه حاشیه ای است؟ متاسفانه اگر چنین است، باید منتظرِ حذف شما از فضای کسب و کار باشیم ! اما با خواندن این مقاله، احتمالاً تصمیما جدید بگیرید متن کامل مقاله را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام