کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک

شعار تبلیغاتی؛ مزیت رقابتی یک کسب و کار

شعار تبلیغاتی یک جمله یا گروه کوچکی از لغات می باشد که به صورت خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا هویت و ماهیت یک برند یا شرکت را به نمایش بگذارند، هرچه انتخاب این شعار هوشمندانه تر باشد می تواند باعث ایجاد یک تحول یا شگفتی در یک کسب و کار شود.

ادامه مطلب...

هنر قیمت گذاری در نمونه های واقعی کسب و کار

برچسب ها: کسب و کار کوچک

قبلاً در مطلبی با عنوان «انواع استراتژی های قیمت گذاری» به موضوع قیمت گذاری از منظر استراتژیهای گوناگون پیرامون آن پرداخته بودیم و این بار در اینجا با رویکری دیگر قیمت گذاریبه همان موضوع نگاه شده است.

قیمت‌گذاری برای کسب‌وکارهای کوچک می‌تواند کمی دشوار باشد. اگر قیمت‌ها بیش از حد بالا باشد، معمولا راه‌حل آن واضح و ساده است. اما اگر قیمت‌ها خیلی پایین باشند، آنگاه اوضاع کمی پیچیده‌تر خواهد شد، چرا که بالا بردن قیمت برای بسیاری از صاحبان بیزینس بسیار مشکل است، حتی اگر بدانند که با قیمت فعلی در هر فروش، ضرر می‌کنند. مسلما، ‌ ترس آن‌ها ناشی از این است که بالا بردن قیمت‌ها موجب فرار مشتریان خواهد شد. گرچه ممکن است این اتفاق هم بیفتد، اما بسیاری از بیزینس‌ها قیمت‌هایشان را افزایش داده‌اند و بعد از آن توانسته‌اند به کارشان ادامه دهند.

ادامه مطلب...

کسب و کار خود را مدیریت کنید

متخصصان تجارت تاکید بسیار زیادی بر «مدیریت کسب و کار» به عنوان عامل کلیدی در تحقق موفقیت داشته و معتقدند صاحبان مشاغل و کارآفرینان همواره باید آن را مد مدیریت کسب و کارنظر قرار دهند. اگرچه بسیاری تصور می‌کنند مدیریت کسب و کار وظیفه‌ای دشوار است، اما چنانچه کارآفرینان از ابزار و دانش مناسب و کافی در رابطه با چگونگی اداره موثر و بهینه فعالیت حرفه‌ای خود بهره ببرند، دستیابی به اهداف دشوار نخواهد بود.

در نتیجه، این طرز فکر که مدریت کسب و کار از‌‌ همان ابتدا فعالیت دشواری محسوب می‌شود، کاملاً نادرست است. صاحبان مشاغل باید مثبت نگر بوده و به جای نگرانی از چالش‌ها و سختی‌های پیش رو، زمان و تلاش خود را صرف یافتن روش‌هایی برای مدیریت صحیح و با کارایی بالا کنند.

ادامه مطلب...

این نکات را برای رشد کسب و کار در نظر داشته باشید

برچسب ها: کسب و کار

رشد کسب و کار و فعالیت‌های تجاری به نوعی یک تمرین خلاقیت و نوآوری محسوب می‌شود. می‌توان گفت که این مساله نیاز چندانی به مجوز و یا مدرک دانشگاهی نداشته بلکه بیشتر به صفاتی مانند کنجکاوی، ممارست، تخیل و اشتیاق که با اطلاعات، دانش و مهارت‌های مورد نیاز پشتیبانی می‌شوند، نیازمند است. از این رو در ادامه این مطلب، هفت نکته کلیدی که می‌تواند در رشد کسب و کارتان نقش مهمی را ایفا کنند، معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب...

صفحه 1 از 3

مطلب ویژه

بیمه تجارت نو ؛ در مسیری کهنه

شرکت بیمه تجارت نو، که در زمستان 94 آغاز به فعالیت کرده است، در کمپین تبلیغاتی بهار 95 که در واقع کمپین ورود به بازار آنها بوده است، اشتباهی نموده است که نشان می دهد در مسیری کهنه قرار گرفته است . متن کامل مقاله را بخوانید

آگهی

ورود یا ثبت نام



کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

اینستاگرام