برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری چهارشنبه 4 مهر: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «راهکارهای ایجاد کسب وکارهای ثروت آفرین در شرایط اقتصادی جدید»فرصت

نمونه ای از تبلیغ در نقطه ی خرید: کفش تیمبرلند

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتنمونه ای از تبلیغ در نقطه ی خرید: کفش تیمبرلند

دوره دیجیتال مارکتینگ

نمونه ای از تبلیغ در نقطه ی خرید: کفش تیمبرلند

نوآوری و خلاقیت از مهمترین ویژگیهای یک آگهی یا تبلیغ است. افزایش حجم تبلیغات باعث شده است تا مخاطبان کمتر به تبلیغات توجه کنند و این تبلیغات خلاقانه است که توسط مشتریان دیده می شود و به خاطر می ماند.

تبلیغات در نقطه ی خرید یعنی تبلیغاتی که در فروشگاه ها رخ می دهد، به دلیل آن که فاصله ی زمانی و مکانی کمی با زمان و مان خرید کردن و تصمیم به خرید دارد، می تواند شانس بسیار بالایی برای تبدیل شدن به فروش داشته باشد و از این رو می تواند تاثیر مهمی بر عملکرد واحد کسب و کار بگذارد. قبلاً در مطالب « بازاریابی و تبلیغ در نقطه  خرید » و « بازاریابی در نقطه خرید را بشناسیم » توضیحات کاملی پیرامون این شکل از تبلیغ ارئه شده بود. در اینجا تصویر یکی از تبلیغات انجام گرفته در فروشگاه تیمبرلند (Timberland) را می توانید مشاهده فرمایید.

فروشگاه تیمبرلند برای آن که خاصیت ضد آب بودن یکی از مدلهای کفشش را نشان دهد، این مدل از کفش را در ظرف بزرگی از آب قرار داده است و روزنامه ای را در داخل کفش قرار داده تا نشان دهد که حتی قطره ای آب نمی تواند به داخل کفش نفوذ کند و روزنامه اتفاقاً در مورد همین کفش  اورجینال و ضدآب مطلب نوشته است؛ کاملاً خشک است ! قرار گرفتن این تبلیغ هوشمندانه در وسط فروشگاه بزرگ تیمبرلند تاثیر زیادی بر فروش این مدل کفش گذاشته بود.

تبلیغ کفش تیمبرلند

این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.

دانلود از کتابخانه دانلود این مطلب از کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

نظرات   

 
0 #1 علیرضا ۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۴:۵۹
مطلب بسیار جالبی بود.یک مزیت دیگر تبلیغ در نقطه خرید هزینه بسیار کم آن است . ولی نوآوری نقش بسیار مهمی در این جور تبلیغات دارد.
با تشکر
بازگو کردن
 
 
-1 #2 عظیمی ۱۳۹۰-۰۳-۱۵ ۱۵:۴۷
بله همین طور است، هزینه ی تبلیغات در نقطه ی خرید پایین است.زیرا در بسیاری از موارد تبلیغ دهنده، خود مالک محل تبلیغ است و هزینه ای غیر از چاپ،ساخت و نصب تبلیغ نمی دهد و در سایر موارد هم هزینه هایش بسیار پایین تر از سایر گزینه های تبلیغاتی مثل تلویزیون،مجله،ر وزنامه و ... است. اما باید توجه داشته باشیم، که تبلیغ در نقطه ی خرید، در مواردی که هدف از تبلیغات ایجاد برند و افزایش ارزش برند باشد، چندان موثر نیست و ناچار به استفاده از سایر گزینه های تبلیغاتی هستیم.
بازگو کردن
 
 
0 #3 مهندس صنايع ۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۰۸:۰۲
سلام من با اين روش آشنا نبودم ولي خيلي جالب بود خلاقيت حرف اول رو ميزنه اونا كجانما كجاييم
بازگو کردن
 

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی دفتر کار یا Office Space

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، اینها فیلمهایی هستند که می توانند جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را داشته باشند. فیلم دفتر کار یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Office Space به کارگردانی Mike Judge در سال 1999 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم Office Space در فضایی هجو گونه زندگی روزمره و کاری مردم آمریکا در اواخر دهه 90 میلادی ... متن کامل مقاله را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام