تبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتتبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده

دوره دیجیتال مارکتینگ

تبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده

فیلیپس (Philips) یک شرکت چند ملیتی است که البته بهتر است آن را بیشتر متعلق به هلند بدانیم. دفتر اصلی شرکت فیلیپس در شهر آمستردام قرار دارد.شرکت فیلیپس، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی جهان است، که شمار کارکنان آن بیش از ۱۲۲٫۰۰۰ نفر می‌باشد و در ۶۰ کشور جهان، خدمات خود را ارائه می‌نماید. در سال ۲۰۱۲ شرکت فیلیپس به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده تجهیزات روشنایی و نورپردازی در جهان، شناخته شد. تصاویر زیر، نمونه ای از کمپین تبلیغاتی فیلیپس در بازار آمریکا است که توسط آژانس تبلیغاتی اگلیوی تهیه و اجرا شده است.

تبلیغ فیلیپس : No Way Out For Dust in Living Room

تبلیغ فیلیپس

تبلیغ فیلیپس : No Way Out For Dust in Office

تبلیغ فیلیپس

تبلیغ فیلیپس : No Way Out For Dust in Bedroom

تبلیغ فیلیپس

Advertising Agency: Ogilvy, Brazil

Executive Creative Directors: Aricio Fortes, Paulo Coelho

Art Director: Silvio Medeiros

Copywriter: Marcio Fritzen

Account Director: Andrea Barrios

Head Of Client Service: Daniela Glicenstajn

Media Director: Betania Aragão

Art Buyer: Nancy Bonani

Digital Illustration/ CGI: D’Avila Studio

تبلیغ فیلیپس : راهی برای گرد و خاک نمانده

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

همه چیز را درباره ارز دیجیتال تلگرام بدانید

تلگرام، پیام رسانی متفاوت برای ایرانی هاست، پیام رسانی که میلیون ها کاربر ایرانی دارد. مدتی است که مدیران تلگرام از برنامۀ آنها برای ورود به بلاک چین و ارزهای دیجیتال خبر داده اند. اتفاقی که می تواند برای ایرانی ها بسیار مهم باشد. اما دربارۀ ارز دیجیتال تلگرام که نامش را گرام گذاشته اند، بیشتر بدانید. اینجا کلیک کنید.

آگهی

ورود یا ثبت نام



دوره دیجیتال مارکتینگ

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام