کاتالوگ و تبلیغات جالب پیکان در دهه 50

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتکاتالوگ و تبلیغات جالب پیکان در دهه 50

دوره دیجیتال مارکتینگ

کاتالوگ و تبلیغات جالب پیکان در دهه 50

برچسب ها: تبلیغاتصنعت خودرو

پیکان از اواسط دهه 40 کم کم وارد بازار ایران شد ! پر بیراه نگفته ام اگر ادعا کنم، از دهه 50 این خودرو وارد فرهنگ ایران شد. پیکان در واقع طراحی شرکت تالبوت از زیرمجموعه های Rootes Group بود. پیکان 1600 ، پیکان جوانان ، پیکان پژویی از جمله مدلهای اصلی پیکان در بازار ایران بودند. تولید پیکان تا سال 1384 یعنی به مدت 38 سال در ایران خودرو ادامه داشت و بیش از 2 میلیون دستگاه از این خودرو در ایران تولید شد. سالهای اوایل انقلاب، سالهای جنگ و حتی پس از آن، این خودرو در بازار ایران یکه تازی می کرد و خیابانها و جاده های کشور بیش از هر خودرویی پیکان را در خود می دید. در ادامه می توانید تصاویری جالب از کاتالوگ پیکان و تبلیغات پیکان را مشاهده نمایید.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید؛ پیشنهاد می کنم حتماً اینجا را ببینید. این صفحه مربوط به گروه روتس است که تولید کننده پیکان (با نام هیلمن هانتر) است. هر چند این شرکت در همان سالهای دهه 1960 توسط دایملر کرایسلر خریداری شد ولی می توانید سایتش را مشاهده کنید. این صفحه ای که لینکش را در بالا مشاهده کردید، می توانید مشاهده نمایید که این شرکت با تعجب از تولید پیکان در سال 2004 صحبت کرده است !

تصاویری از تبلیغات پیکان

تبلیغات پیکان

تبلیغات پیکان

تبلیغات پیکان با بلیط اعانه ملی

تبلیغات پیکان

تبلیغ پیکان

تبلیغ پیکان

تصاویری از کاتالوگ پیکان

کاتالوگ پیکان

کاتالوگ پیکان

 

 

کاتالوگ پیکان

کاتالوگ پیکان

به نظر شما، ایران خودرو از دهه 40 تا امروز چه فرقی کرده ؟

کاتالوگ و تبلیغات جالب پیکان در دهه 50

سید حمیدرضا عظیمی
این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است
Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

نظرات   

 
+3 #1 پیمان ۱۳۹۴-۰۴-۱۸ ۰۲:۱۹
با عرض معذرت، ایران خودرو هیچ شباهتی با کمپانی بزرگ و موفق ایران ناسیونال ندارد، چه به لحاظ کیفیت، چه به لحاظ تنوع محصولات و چه به لحاظ احترام به حق و حقوق مشتری. واقعا چه کسی باور می کند و قبول دارد که محصولات فعلی ایران خودرو و سایپا با این کیفیت بسیار پایین چنین گران و سرسام آور باشد؟ آن زمان ایران ناسیونال می بایست با خودروهای خارجی رقابت می کرد، اما الان ایران خودرو با کمک دولت و.... بازار را قبضه کرده، هیچ اهمیتی به جان خریداران اش نمی دهد و هیچ ارزشی برای مردم قایل نیست، فقط پول و درآمد. یکی از بستگان نزدیک ما در سال 1354به هنگام گذراندن دوران تحصیلات دانشگاه با پول توجیبی پدرش اقدام به خرید یک دستگاه پیکان جوانان زرد قناری می کند و تا پیش از انقلاب تمامی اقساط را آن را داده بوده. اما الانم چه؟ کدام جوان معمولی ایرانی می تواندیک 206 یا سمند بخرد؟ خیلی هنر کند یک پراید بی کیفیت و بدون امنیت بخرد. امیدوارم نظر من را درج کنید. واقعیت تلخ است.
بازگو کردن
 

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

آگهی

ورود یا ثبت نام



دوره دیجیتال مارکتینگ

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام