برای شرکت رایگان در همایش انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، روی لینک زیر کلیک و نام خود را در فرم وارد فرمایید.

زمان برگزاری یک‌شنبه 29 مهر: اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «راهکارهای ایجاد استارتاپ های ثروت آفرین در شرایط اقتصادی جدید»فرصت

مولتی کافه فقط یک کمپین نیست !

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتمولتی کافه فقط یک کمپین نیست !

دوره دیجیتال مارکتینگ

مولتی کافه فقط یک کمپین نیست !

برند مولتی کافه را باید تنها تولید کننده قهوه فوری (Instant Coffee) در ایران بدانیم که از سال 1388 در مشهد شروع به تولید نموده است. قهوه فوری را در ایران مردم بیشتر با نام نسکافه (Nescafe) می شناسند که برندی تجاری و متعلق به نستله است. پس از سالها یکه تازی برندهای خارجی در بازار نوشیدنیهای مبتنی بر قهوه، چند سالی است که مولتی کافه به عنوان اولین برند ایرانی در این زمینه دیده می شود. اما آن چه نگارنده را بر این داشت تا مطلبی پیرامون مولتی کافه بنویسد، کمپینی آنلاین با عنوان «قهوه فقط یک نوشیدنی نیست! یک سبک زندگیه» می باشد که از معدود کمپینهای آنلاین برای برند یا محصولی غیرآنلاین است ! در ادامه می توانید در مورد کمپین مولتی کافه بخوانید

محصولات مولتی کافه شامل انواع قهوه دم کردنی، قهوه فوری: Gold,Classic, ، قهوه هل دار و کافی کریمر انواع میکس های آماده شامل: کاپوچینو، 3in1,2in1 می باشد که نشان می دهد، تنوع محصول را می توان در مولتی کافه مشاهده کرد.

مولتی کافه

در میان صاحبان برندهای ایرانیِ کالاهایی که ماهیت آنلاین ندارند، کمتر دیده می شود که یک کمپین جدی بر روی اینترنت پیاده کنند، اما مولتی کافه از این قاعده مستثنی است، مولتی کافه با طراحی یک لندینگ پیج فوق العاده مناسب، تمام کاربرانی که بر روی بنرهای مولتی کافه کلیک می کنند را به این لندینگ پیج هدایت می کند و در آنجا تنها از آنها آدرس ایمیل را دریافت می کند تا آنها را با شیوه های مختلف دم کردن قهوه و انواع نوشیدنیهای مبتنی بر قهوه آشنا سازد.

شما می توانید تصویر لندینگ پیج مولتی کافه را در زیر مشاهده نمایید.

مولتی کافه

نکتۀ حائز اهمیت دیگر برای نگارنده جملۀ محوری و کلیدی این کمپین آنلاین است «قهوه فقط یک نوشیدنی نیست! یک سبک زندگیه» ! که یکی از نقاط قوت این کمپین محسوب می شود.

همچنین بنر متحرک (GIF) مربوط به همین کمپین مولتی کافه که در وبسایتهای متعدد و فراوانی با تعداد Impression بالا نمایش داده شده است در اینجا می توانید مشاهده فرمایید :

بنر مولتی کافه

به هر شکل، نگارنده این کمپین آنلاین را اقدامی موثر برای تقویت آگاهی از برند مولتی کافه می داند و به علاوه بر این باور است که تطابق و هماهنگی خوبی بین سبک زندگی (Life Style) مخاطبان اینترنت و محصولات مولتی کافه وجود دارد و از این روی این کمپین آنلاین را مورد تمجدید قرار می دهم.

سید حمیدرضا عظیمی این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است

مولتی کافه فقط یک کمپین نیست !

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام