فناوری اطلاعات

تماس صوتی و تصویری تلگرام برای کاربران ایرانی

تلگرام، پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی فعال در ایران، امکان برقراری تماس صوتی و تماس تصویری (ویدیویی) را برای کاربران ایرانی فعال نمود. به گزارش سرویس خبر پایگاه اطلاع رسانی صنعت، پس از آن که در هفته های گذشته این قابلیت برای گروهی از کاربران تلگرام در نقاط مختلف دنیا فعال شده بود، از روز گذشته کاربران ایرانی نیز تحت شرایطی که در ادامه شرح داده خواهد شد، می توانند از قابلیت تماس تلفنی بر روی اپلیکیشن تلگرام بهره مند شوند. هر چند این قابلیت اصلاً جدید و منحصر به فرد نیست و بسیاری از اپلیکیشن های دیگر همین امکان را سالهاست ارائه می کنند، اما میزان اقبال عمومی به تلگرام (Telegram) در ایران باعث شده است، که قابلیت تماس تلفنی و تصویری روی تلگرام، با حاشیه هایی همراه باشد. در ادامه نحوه فعالسازی تماس صوتی و تماس تصویری تلگرام را بخوانید.

تماس صوتی تلگرام چگونه فعال می شود ؟

در حال حاضر، برای استفاده از خدمات تماس تلفنی و تصویری تلگرام، لازم است که تلگرام خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید، و شخصی از خارج از ایران روی تلگرام با شما تماس تلفنی بگیرید، سپس این قابلیت را بر روی اپلیکیشن تلگرام خود مشاهده خواهید کرد، به زودی این امکان بدون نیاز به تماس یک فرد از خارج از کشور برای تمام ایرانی ها فعال خواهد شد.

فعالسازی تماس صوتی تلگرام رایگان است ؟

فعالسازی تماس صوتی تلگرام رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه ای وجود ندارد و تلگرام این خدمات را رایگان ارائه می کند.

تماس صوتی تلگرام

فعالسازی این امکان روی تلگرام، پیش از انتخابات ریاست جمهوری در ایران، که حسّاسیت های بیشتری روی این شبکه اجتماعی به وجود آورده است، می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

تماس صوتی و تصویری تلگرام برای کاربران ایرانی

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا