مقایسه میزان استفاده از اینترنت و تلویزیون از سال 2011 تا کنون

اخبار مدیرانفناوری اطلاعات و تکنولوژیمقایسه میزان استفاده از اینترنت و تلویزیون از سال 2011 تا کنون

دوره دیجیتال مارکتینگ

مقایسه میزان استفاده از اینترنت و تلویزیون از سال 2011 تا کنون

طبق آخرین بررسی انجام شده توسط Zenith، در خصوص میزان مصرف رسانه و پیش‌بینی آن، روند جالبی را در این بخش نشان می‌دهد. گفتنی است که مردم سراسر جهان به طور متوسط، 8 ساعت در روز بیشتر از گذشته زمان صرف استفاده از رسانه‌ها می‌کنند.

برای دهه‌ها، تلویزیون بدون شک، همواره جایگاه نخست استفاده روزانه از رسانه توسط مردم را به خود اختصاص داده بود، و هنوز هم می‌تواند باشد، اگر اینترنت دسکتاپ و موبایل به صورت جداگانه حساب شوند. اما اگر این دو با هم ترکیب شوند، امسال برای نخستین بار است که مصرف اینترنت نسبت به تلویزیون فراتر می‌رود.

به گفته Zenith، مصرف روزانه اینترنت در حال حاضر، از 80 دقیقه در روز در سال 2015، به 130 دقیقه مصرف روزانه افزایش یافته است. با افزودن 40 دقیقه مصرف اینترنت در دسکتاپ، میزان استفاده از اینترنت به 170 دقیقه در روز افزایش پیدا می‌کند. در مقایسه، میزان استفاده از تلویزیون در روز، 167 دقیقه اعلام شده است.

و در پایان قابل ذکر است که هزینه تبلیغات آنلاین نیز روند صعودی دارد و برای نخستین بار در سال 2017 از تبلیغات تلویزیونی پیشی گرفت.

در نمودار ارائه شده، مقایسه میزان استفاده روزانه از تلویزیون و اینترنت از سال 2011 تا کنون را مشاهده می‌کنید؛

مقایسه میزان استفاده از اینترنت و تلویزیون از سال 2011 تا کنون

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

همه چیز را درباره ارز دیجیتال تلگرام بدانید

تلگرام، پیام رسانی متفاوت برای ایرانی هاست، پیام رسانی که میلیون ها کاربر ایرانی دارد. مدتی است که مدیران تلگرام از برنامۀ آنها برای ورود به بلاک چین و ارزهای دیجیتال خبر داده اند. اتفاقی که می تواند برای ایرانی ها بسیار مهم باشد. اما دربارۀ ارز دیجیتال تلگرام که نامش را گرام گذاشته اند، بیشتر بدانید. اینجا کلیک کنید.

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام