شرکتهای ایرانی

خط بسته بندی حرفه ای | دستگاه های بسته بندی پیشرفته

در این مقاله قصد داریم به شما ماشین آلات صنعتی مورد استفاده در خط بسته بندی کارخانه (صنعتی و خانگی) را به شما معرفی کنیم. دستگاه ها و ماشین آلات بسته بندی از اصلی ترین تجهیزات هر خط تولید هسند. درواقع کار اصلی تولید بر عهده این دستگاه ها می باشد.

بسته بندی

خط بسته بندی چیست؟

خطوط بسته بندی انواع مختلفی دارد خط کامل بسته بندی شامل تعدادی دستگاه میباشد که به صورت هماهنگ و یکنواخت در یک خط تولید مرحله های بسته بندی را انجام میدهند خطوط بسته بندی شامل دستگاه بالابر ، دستگاه بسته بندی متناسب با هر محصول ، دستگاه جت پرینتر ، دستگاه لیبل زن ، نوار نقاله و… میباشد دستگاه ها را جهت راه اندازی در خطوط تولید میتوانید استفاده کنید هرچه خط تولید کامل تر باشد سرعت و کیفیت بسته بندی و تولیدات بالا تر میروند در این زمینه میتوانید با مشاوران و کارشناسان وب سایت دستگاه بسته بندی در زمینه ی راه اندازی خطوط تولید و خط بسته بندی مشورت داشته باشید.

کلیه ی مراحل نصب و راه اندازی دستگاه ها در خط بسته بندی به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط تکنسین های باتجربه و متخصص در زمینه ی دستگاه ها ارائه داده میشود همچنین دستگاه ها به صورت کاملا کاربردی راه اندازی میشوند و آموزش کار با قسمت های مختلف دستگاه به صورت کاملا دقیق به خریداران و اپراتور دستگاه داده میشود بنابراین در این زمینه مهندسین و تکنسین زاگرس ماشین کرج میتوانید به صورت کاملا حرفه ای و دقیق  مراحل نصب و راه اندازی را به پایان برسانند و با تلاش و پشتکار تمامی وظایف خود را با دقت بالایی به انجام میرسانند .

قیمت دستگاه های بسته بندی

هر دستگاه در خط بسته بندی میتواند برای نوع خاصی از محصول در انواع بسته بندی و با سرعت تولید مختلف و همچنین با ظرفیت های مختلفی ساخته شود ساخته شود بنابراین قیمت دستگاه ها نیز با یکدیگر متغیر هستند.

بسته بندی

انواع روش های بسته بندی محصولات

امروزه سلیقه های مختلفی برای بسته بندی ها وجود دارد. انواع خط بسته بندی هستند که میتوانید برای محصولات خود از آن استفاده کنید. برخی از تنوع های بسته بندی هستند که میتوانید بنابه سلیقه و ماهیت محصولی که میخواهید بسته بندی کنید از آن استفاده کنید

خط بسته بندی صنعتی

در کارخانه جات به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک اجرا می شوند.

خط بسته بندی سلفونی یا نایلونی

بسته بندی در سلفون ها و نایلون ها برای حبوبات و خشکبار ، مواد پودری و …

به صوت پرشده در قوطی

بسته بندی انواع حبوبات و خشکبار و مواد پودری و …

در کیسه یا کارتن ، در ظرف های یکبار مصرف ، به صورت وکیوم ، به صورت پدالی که همان بسته بندی نیمه اتوماتیک است.

بسته بندی انواع ادویه جات ومواد پودری

تکنفره با دستگاه ساشه ، در نوع خانگی یا کوچک ، تک عددی یا پیلوپک ، بسته بندی شیرینگ.

انواع خط بسته بندی و خط پرکن

موارد گفته شده انواع مختلفی از خط بسته بندی بسته بندی می باشد که توسط ماشین آلات بسته بندی صورت می گیرد. شما می توانید از ازیک حالات استفاده نمایید و تنوع کار خود را بالا ببرید. دقت داشته باشید که دستگاه بسته بندی برای هریک از حالات گفته شده با انواع دیگر متفاوت است. به عبارت دیگر برای بسته بندی در هریک از حالات گفته شده باید از دستگاه مختص به همان حالت استفاده نمایید.

بسته بندی صنعتی محصولات از طریق ماشین آلاتی صورت می گیرد که دارای ابعاد و حجم بالایی می باشند. این دسته از ماشین آلات بسته بندی توانایی

انواع پرکن های پودری و گرانولی

انواع بسته بندی های گفته شده در حجم های بالا را دارا می باشند.

  • دستگاه بسته بندی حجمی
  • ماشین های بسته بندی به صورت قوطی
  • قوطی پرکن ۲ توزین
  • قوطی پرکن ۴ توزین

دستگاه پرکن پودری چیست؟

ماشین های بسته بندی برای مواد پودری و ادویه ها. دستگاه مورد استفاده برای بسته بندی مواد پودری می باشد.

  • قوطی پرکن پودری
  • کیسه پرکن پودری
  • ساشه پودری
  • دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک

طبق گفته سایت معتبر ARIANZAGROSMACHINERY راجب دستگاه پرکن پودری:

از این دستگاه برای بسته بندی و پر کردن مواد پودری مثل ادویه، پودر شوینده لباس، پودر های دارویی مثل پروتئین وی و کروبو هیدرات ها یا کراتین، خط تولید رنگ استاتیک، پر کن مواد شیمیایی در قوطی و کیسه استفاد می شود. بیشترین استفاده از پرکن پودری معمولا در صنایع غذایی است.

دستگاه بسته بندی اتوماتیک

دستگاه های اتوماتیک بسیار پر کاربرد با سرعت بالا جهت انواع بسته بندی هستند این دستگاه کارکرد فوق العاده ای دارد چون کاملا دقیق و پر سرعت بدون نیاز به نیروی دست حجم بسیار بالایی از محصول را در وزن های مختلف بسته بندی مینماید بنابراین در خصوص خرید و بسته بندی انواع محصول در حجم تولید و تیراژ بالا پیشنهاد ما به شما دستگاه های اتوماتیک میباشد.

دستگاه وکیوم و شیرینگ در خط بسته بندی

دو دستگاه پر کاربرد در اکثر خطوط تولید و خط بسته بندی می باشند:

دستگاه شیرینگ پک

از این دستگاه برای پیچیدن نایلون شرینک حرارتی به دور محصولات و بسته بندی ها استفاده می شود.

این دستگاه به طور کلی سه مدل صنعتی خانگی و دستی تولید و ساخته می شود و در خط بسته بندی کاربرد دارد.

دستگاه شیرینگ پک تونلی – دستگاه بسته بندی شیرینگ کابینی – دستگاه شیرینگ سشواری و دستی.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا