مجتمع فنی تهران میرداماد

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

تجارت الکترونیکمقالاتخصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

دوره دیجیتال مارکتینگ

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

با نگاهی به کسب و کارهای اینترنتی و بازاریابان موفق در این حوزه می‌توان عادات و رفتارهایی مشابه در میان تمامی آن‌ها را شناسایی کرد.

توجه به این موارد می‌تواند نقشی کلیدی در تحقق اهداف و در ‌‌نهایت کسب موفقیت ایفا کنند. در ادامه برخی از این عادات را به صورت مختصر بررسی می‌کنیم.

تمرکز کامل بر یک پروژه

 

بازاریابان اینترنتی موفق با تمرکز کامل بر پروژه‌ای که در اختیار دارند، آن را انجام می‌دهند. در حقیقت، هنگامی که آن‌ها پروژه‌ای را آغاز می‌کنند تا تکمیل و به سرانجام رساندن آن، روند منظم فعالیت‌های خود را حفظ کرده و در میانه مسیر خود را درگیر پروژه جدیدی نمی‌کنند. این مساله می‌تواند پروژه‌های نیمه تمام و ناموفق بسیاری را برای شما به همراه داشته و در نتیجه درآمد مناسبی را کسب نکنید.

فعالیت در حوزه‌های مختلف

تنها به واسطه آنکه به یک حوزه و موضوع خاص علاقمند هستید، پروژه‌های موجود در این زمینه را بر عهده نگیرید. می‌توانید با انجام پژوهش و پی بردن به روند غالب در بازار و اینکه مردم به دنبال چه چیزهایی هستند، پروژه خود را برنامه ریزی کرده و بر اساس آن، پاسخ مشکلات احتمالی مردم را ارائه کنید. از این رو، حضور پررنگ‌تری در بازار داشته و درآمد بیشتری نیز کسب می‌کنید.

معرفی محصولات جدید

بازاریابی محصولات جدید و اصلی یکی دیگر از گزینه‌های فعالیت موفق در حوزه بازاریابی است. مردم همیشه از محصولات و خدمات جدید استقبال می‌کنند. در حقیقت، بسیاری علاقمند هستند تا جز نخستین نفراتی باشند که این محصول جدید را امتحان می‌کنند. بر همین اساس، از بازاریابی محصولات مشابه پرهیز کنید زیرا رقابت در این زمینه بسیار شدید‌تر خواهد بود. میزان رقابت در میان محصولات جدید کمتر بوده و با طرح‌های بازاریابی مناسب می‌توانید درآمد خوبی را کسب کنید.

ارائه اطلاعات درست و دقیق

از دادن وعده‌های دروغین و پوچ به مخاطبان هدف خود پرهیز کنید. نسبت به عملکرد محصولات و خدماتی که قصد بازاریابی برای آن‌ها را دارید، اطلاعات دقیقی جمع آوری کرده تا نسبت به آنچه که بیان می‌کنید، اطمینان کامل داشته باشید. به توصیفات مشتری‌هایی که از این محصول رضایت داشته‌اند، توجه کنید زیرا می‌تواند بازاریابی و فروش را برای شما آسان‌تر کند.

در دسترس بودن

یکی دیگر از ویژگی‌های بازاریابان اینترنتی موفق در دسترس بودن آن‌ها است. باید گزینه‌های مختلف ارتباطی مانند ایمیل و تلفن را در اختیار مشتری‌ها قرار داده تا به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. این مساله چهره‌ای حرفه‌ای‌ به شما بخشیده و اطمینان بیشتری در مشتری‌ها برای خرید ایجاد می‌کند. در دسترس بودن، اعتماد مشتری نسبت به پاسخگویی در زمینه مشکلات احتمالی را افزایش می‌دهد.

مواردی که به آن‌ها اشاره شد می‌توانند بنیان‌های نخستین یک بازاریابی موفق و در ‌‌نهایت کسب و کار اینترنتی موفقیت آمیز را ایجاد کنند. از این رو، توجه و رعایت آن‌ها می‌تواند نقشی کلیدی در توسعه فعالیت‌های شما به عنوان یک بازاریاب اینترنتی ایفا کند.

 

منبع: پول نیوز

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

بیمه تجارت نو ؛ در مسیری کهنه

شرکت بیمه تجارت نو، که در زمستان 94 آغاز به فعالیت کرده است، در کمپین تبلیغاتی بهار 95 که در واقع کمپین ورود به بازار آنها بوده است، اشتباهی نموده است که نشان می دهد در مسیری کهنه قرار گرفته است . متن کامل مقاله را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام