مجتمع فنی تهران میرداماد

ویدیوی مدیریتی : نکات بازاریابی که از فیزیک آموختم

یادداشتهای تحلیلی و مدیریتیمطالب خواندنیویدیوی مدیریتی : نکات بازاریابی که از فیزیک آموختم

دوره دیجیتال مارکتینگ

ویدیوی مدیریتی : نکات بازاریابی که از فیزیک آموختم

آقای دن کوبلی، یکی از سخنرانان در زمینه بازاریابی است که از مدیران بازاریابی گوگل در منطقه اروپا می باشد. در این ویدیوی 8 دقیقه ای او در مورد بازاریابی و فیزیک صحبت می کند، دو مقوله ای که در ظاهر هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، اما او در این ویدیو که می تواند با زیرنویس فارسی آن را مشاهده کنید، از شباهتهایی که بین بازاریابی و فیزیک می تواند وجود داشته باشد برای شما صحبت می کند.

دن می خواهد با استفاده ازقانون دوم نيوتون، اصل عدم پايداري هايزنبرگ و روش تحقيق در علم و اصل دوم ترموديناميك برخی از اصول كار با برند را برای ما توضیح دهید.

ویدیوی مدیریتی : بازاریابی و فیزیک (دن کوبلی)

بازاریابی و فیزیک

این ویدیوی 8 دقیقه ای که تنها 28 مگابایت حجم دارد، دارای زیرنویس فارسی است و می توانید آن را همینجا تماشا کنید و یا از لینک موجود در انتهای صفحه دانلود نمایید.

دانلود ویدیوی مدیریتی نکات بازاریابی که از فیزیک آموختم

حجم 28 مگابایت

Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

آگهی

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام