یادداشت‌های مدیریتی

فیلم مدیریتی :Gung Ho تقابل مدیریت ژاپنی و آمریکایی

مطالب و یادداشت های با عنوان «فیلم مدیریتی» به معرفی و دانلود فیلمهایی می پردازد که به لحاظ مدیریتی می تواند حاوی نکته ای آموزنده و ارزشمند باشد. در واقع می توانیم اسمش را بگذاریم «فیلمهایی که هر مدیری باید ببینید» مخاطب ما در این مطالب مدیران پویا و اهل یادگیری و مطالعه هستند و همچنین دانشجویان رشته های مدیریت و MBA می توانند از دیگر مخاطبان این مطالب ما باشند.

معرفی Gung Ho

فیلم سینمایی Gung Ho محصول سال ۱۹۸۶ آمریکا، ماجرای کارخانۀ غیر فعالی است که در پنیسلوانیا قرار دارد، مدیران این کارخانه آمریکایی در سفری به توکیو، سرمایه گذارانی از ژاپن را می آورند که کارخانه را می خرند، اما تقابل مدیران ژاپنی با سبک به خصوص خودشان که در ادبیات مدیریت آن را مدیریت ژاپنی می نامیم با کارگران و کارمندان آمریکایی فضای کمدی را ایجاد می کند، که بسیار آموزنده و حاوی نکات جالبی است. در ادامه تیزر فیلم، به همراه شرح دقیق‌تر فیلم، تصاویری از فیلم و لینک دانلود مستقیم نسخه کامل فیلم را آورده‌ایم.

خط اصلی داستان فیلم مدیریتی Gung Ho

خودروساز محلی که تقریباً تمام شغل‌های شهر کوچکی در آمریکا را ایجاد کرده است، ۹ ماه است که به دلایلی تعطیل شده است. پس از تلاش‌های آقای استیونسون شرکت ژاپنی حاضر به سرمایه گذاری در این خودرو ساز می شود. در واقع مدیری ژاپنی به عنوان آخرین شانس برای نشان دادن توانایی هایش به آمریکا می آید تا این خودروسازی را احیا کند !

فیلم مدیریتی Gung Ho

اما مدیر سخت گیر ژاپنی، با کارکنان آمریکا دچار مشکلات فراوانی می شود، مشکلات فرهنگی و … که خصوصاً در زمینه کنترل کیفیت وی را کلافه و سردرگرم می کند. تمام تلاش آقای کازوهیرو ایجاد یک «کار تیمی» قوی در میان کارکنان آمریکایی است ! تا آنها شرکت و خود را یک هویت بدانند !

Gung Ho که به نظر من فیلمی فوق العاده آموزنده برای مدیران است، در فضایی کمدی مفاهیم دقیقی از مدیریت را به یک تماشاگر تیزبین نشان می دهد.

فیلم مدیریتی Gung Ho

فیلم مدیریتی Gung Ho

می توانید تیزر کوتاه فیلم را مشاهده نمایید

مدت زمان فیلم ۱۱۲ دقیقه

کارگردان : Ron Howard

بازیگر : Michael Keaton

حجم : ۸۰۰ مگابایت

دانلود فیلم مدیریتی Gung Ho

دانلود زیرنویس انگلیسی فیلم مدیریتی Gung Ho

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا