پایگاه اطلاع رسانی صنعت -بیمه تجارت نو ؛ در مسیری کهنه - صفحه 7

بیمه تجارت نو ؛ در مسیری کهنه

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی، آن هم در تهران سر به فلک می کشد ! هر کسب و کاری امکان استفاده از تابلوهای تبلیغاتی را در شهر تهران ندارد، مخصوصاً اگر یک کمپین گسترده باشد و تعداد تابلوهای تبلیغاتی در شهر افزایش یابد، باید متوجه شویم که سرمایه گذاری قابل توجهی روی برندسازی و تبلیغات آن شده است. بیمه تجارت نو که وابسته به بانک تجارت است و فعالیت خود را در بازار بیمه کشور از اواخر سال 94 آغاز کرده است. در بهار 95، کمپین ورود به بازار خود را کلید زد ! کمپینی که با اشتباهی تامل برانگیز و معنادار همراه بوده است. تابلوهای تبلیغاتی نسبتاً زیادی در شهر تهران، میزبان کمپین تبلیغاتی بیمه تجارت نو هستند و همگی (بدون استثنا) اشتباه فاحش اشاره شده را همراه دارند. در ادامه ضمن ارائه تصاویری از این بیلبورهای تبلیغاتی، به بررسی علل احتمالی بروز این خطا پرداخته ایم.

ادامه مطلب...

مواد لازم برای خلق یک برند قدرتمند

قبل از آنکه یک برند را خلق کنید باید تمامی جوانب را بسنجید و به همه چیز فکر کنید، از لگوی کسب و کارتان تا رنگ سازمانی و شعارهای تبلیغاتی، علاوه بر این یک برند به یاد ماندنی، باید پیامی قدرتمند و تمامی ملزومات قانونی نظیر اخذ علامت تجاری را داشته باشد.

ادامه مطلب...

بازاریابی جاذبه ای؛ ابزاری کارآمد در خدمت کسب و کار

بازاریابی جاذبه ای یکی از ابزارهای کاربردی و موثر بازاریابی آنلاین برای موفق شدن بویژه در کسب  و کارهای نوپا است. با استفاده از بازاریابی جاذبه ای، قادر هستید توقع نرخ تبدیل تا ۱۲ درصد را داشته باشید که در اصل نسبت به زمانی که از این نوع بازاریابی استفاده نمی کنید دوبرابر افزایش می یابد.

ادامه مطلب...

شعار تبلیغاتی؛ مزیت رقابتی یک کسب و کار

شعار تبلیغاتی یک جمله یا گروه کوچکی از لغات می باشد که به صورت خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا هویت و ماهیت یک برند یا شرکت را به نمایش بگذارند، هرچه انتخاب این شعار هوشمندانه تر باشد می تواند باعث ایجاد یک تحول یا شگفتی در یک کسب و کار شود.

ادامه مطلب...

صفحه 7 از 164

ورود یا ثبت نام



کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

گوگل پلاس یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام