مدیریت فروش و بازاریابی

شعارهای تبلیغاتی شرکتهای ایرانی

شرکت‌های پیشتاز ایرانی در طراحی شعار تبلیغاتی کدامند ؟

همان چیزی که این روزها پایه و اساس تبلیغات را تشکیل می‌دهد تا جایی که موج تبلیغات تمام صنایع و خدمات را با خود همراه کرده و به صنعت بزرگ تبلیغات تبدیل شده است.

شاید در گذشته، شعارهای تبلیغاتی اهمیت کمتری داشتند، اما بدون شک امروز این شعار ها بخشی از برنامه ی بازاریابی و تبلیغات شرکت ها هستند و مدیران و مشاوران شرکت ها زمان زیادی را صرف تدوین همین شعارهای کوتاه و به ظاهر ساده می نمایند.

شعارهای تبلیغاتی به دلیل حضور در تمام برنامه های تبلیغاتی شرکتها، در شکل گیری Image و تصویر از شرکت یا محصول ما نقش بسیاری خواهند داشت، همچنین بدون شک این شعارهای تبلیغاتی نقش مهمی را در positioning ایفا می کنند.

در ادامه ی این مطلب می توانید نمونه ای شعارهای تبلیغاتی شرکت ها ایرانی را ملاحظه فرمایید.

بانک ملی ایران :

هر کجا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد.

بانک تجارت :

بانک تجارت، بانک فردا

بانک صادرات :

بانک صادرات ایران، در خدمت مردم.

بانک کارآفرین :

دانش جهانی، راه حل ایرانی

بانک سامان :

بانک سامان، بانک هوشمند

بانک سرمایه :

بانک خوب، سرمایه است.

بانک پارسیان :

پارسیان، بانک ایرانیان

بانک کشاورزی :

بانک کشاورزی، بانک همه مردم ایران

مزمز :

هم مزه ی هر لحظه

مهرام :

خوشمزه و خوشنام

دلپذیر:

دل، دلپذیر را می خواد !

چی توز:

طعم خوش لحظه ها

فراسو :

Where Quality Meets Beauty ( آنجا که کیفیت و زیبایی یکدیگر را می یابند ) با وجود آن که فراسو یک شرکت ایرانی است، اما به دلیل فعالیت بین المللی اصل شعار آنها به زبان انگلیسی است و ترجمه ی آن توسط نویسنده ی این مطلب اضافه شده است.

موسسه آموزش عالی آزاد ماهان :

کافی است ماهانی شوید …

موسسه آموزش عالی پارسه :

یک، دو، سه پارسه

پوشاک هاکوپیان :

همگام با پیشگامان صنعت پوشاک جهان

همراه اول:

هیچ کس تنها نیست …

تالیا :

با تالیا بگو، بخند، زندگی کن …

ایران خودرو :

راه تو را می خواند …

سایپا :

سایپا، همپای مهربان ایرانیان.

هیمالیا (تولید کننده یخچال) :

هیمالیا بر قله ی زیبایی ها

یخچال و فریزر امرسان :

زیبا، جادار، مطمئن

گلدیران :

گلدیران، ضمانت خرید شماست.

آبسال:

کیفیت اتفاقی نیست.

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا