مدیریت فروش و بازاریابی

نگاهی به کمپین تبلیغی: هیچ پیامکی ارزش ریسک ندارد !

ارسال پیامک یا اس ام اس حین رانندگی یکی از معضلات جدید در فرهنگ عبور و مرور شهری در دنیا شده است، این موضوع در تبلیغات سازمانهای ذیربط ایرانی نیز دیده می شود. در اینجا یک کمپین تبلیغاتی چاپی بسیار جالب از یک شرکت برزیلی را می توانید مشاهده کنید. در این کمپین تبلیغاتی با شعار «هیچ پیامکی ارزش ریسک را ندارد» کاعذِ یادداشت افراد سرشناس و معروفی در تاریخ را نشان می دهد و می گوید حتی اگر شکسپیر هستید و در حال نوشتن یکی از مهمترین آثار ادبی دنیا هستید، ارزشش را ندارد که حین رانندگی این را کنید و همچنین انیشتین و دومونت را در همین حالت به تصویر کشیده است !


No text is worth the risk. Don’t text and drive.

Advertising Agency: PS10, Rio de Janeiro, Brazil

Creative Director: Otávio Mello

Art Director: Hugo Luquetti

Copywriter: Daniel Donato

Illustrator: Heitor Satyro

Published: April 2013

هیچ پیامکی ارزش ریسک ندارد

هیچ پیامکی ارزش ریسک ندارد

هیچ پیامکی ارزش ریسک ندارد

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا