برای پیش ثبت‌نام در وبینار رایگان جهش های طلایی کسب و کار در ایران1402 روی لینک زیر کلیک کنید

زمان برگزاری فروردین ماه می‌باشد : اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «جهش های طلایی کسب و کار در ایران1402»فرصت


شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

مدیریت فروش و بازاریابیمقالاتشعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

دوره دیجیتال مارکتینگ

شعارهای تبلیغاتی کوکاکولا از سال 1886

کوکاکولا شعارهای تبلیغاتی قابل توجهی را از سال 1886 در کمپین تبلیغاتی و بازاریابی خود داشته است. و کاملاً مشخص است که کوکاکولا از شعارهای تبلیغاتی مختلفی در شرایط زمانی گوگناگون بهره می برد. و در بازارهای مختلف نیز این شعارها را متناسب با شرایط محیط تغییر می دهد. در ادامه لیستی از این شعارها از سال 1886 تا 2010 آورده شده است.

برخی از شعارها که به کمپین های معروف تر و شناخته شده تر کوکاکولا مربوط می شود، برجسته شده اند.

در سال 1886 : Drink Coca-Cola

درسال 1887 : Delicious! Refreshing! Invigorating! Exhilarating!

در سال 1891 : The Ideal Brain Tonic/The Delightful Summer-Winter beverage.

در سال 1904 : Delicious and refreshing.

در سال 1905 : Coca-Cola revives and sustains.

در سال 1906 : The great national temperance beverage.

در سال 1908 : Good til the last drop

در سال 1917 : Three million a day.

در سال 1922 : Thirst knows no season.

در سال 1923 : Enjoy life.

در سال 1924 : Refresh yourself.

در سال 1925 : Six million a day.

در سال 1926 : It had to be good to get where it is.

در سال 1927 : Pure as Sunlight

در سال 1927 : Around the corner from anywhere.

در سال 1928 : Coca-Cola ... pure drink of natural flavors.

در سال 1929 : The pause that refreshes.

در سال 1932 : Ice-cold sunshine.

در سال 1937 : America's favorite moment.

در سال 1938 : The best friend thirst ever had.

در سال 1938 : Thirst asks nothing more.

در سال 1939 : Coca-Cola goes along.

در سال 1939 : Coca-Cola has the taste thirst goes for.

در سال 1939 : Whoever you are, whatever you do, wherever you may be, when you think of refreshment, think of ice cold Coca-Cola.

در سال 1941 : Coca-Cola is Coke!

در سال 1942 : The only thing like Coca-Cola is Coca-Cola itself.

در سال 1944 : ? How about a Coke

در سال 1945 : Coke means Coca-Cola.

در سال 1945 : Passport to refreshment.

در سال 1947 : Coke knows no season.

در سال 1948 : Where there's Coke there's hospitality.

در سال 1949 : Coca-Cola ... along the highway to anywhere.

در سال 1952 : What you want is a Coke.

در سال 1954 : For people on the go.

در سال 1956 : Coca-Cola ... makes good things taste better.

در سال 1957 : The sign of good taste.

در سال 1958 : The Cold, Crisp Taste of Coke

در سال 1959 : Be really refreshed.

در سال 1963 : Things go better with Coke.

در سال 1966 : Coke ... after Coke ... after Coke.

در سال 1969 : It's the real thing.

شعار تبلیغاتی کوکاکولا

در سال 1971 : I'd like to buy the world a Coke.

در سال 1974 : Look for the real things.

در سال 1976 : Coke adds life.

در سال 1979 : Have a Coke and a smile.

در سال 1982 : Coke is it!

در سال 1985 : America's Real Choice

در سال 1986 : Red White & You ( برای کوکاکولای کلاسیک به کار رفت )

در سال 1986 : Catch the Wave

در سال 1989 : Can't Beat the Feeling. ( در انگلستان هم به کار رفت )

در سال 1993 : Always Coca-Cola.

در سال 2000 : Enjoy.

در سال 2001 : Life tastes good. ( در انگلستان هم به کار رفت )

در سال 2003 : Real.

در سال 2005 : Make It Real.

تبلیغ کوکاکولا

در سال 2006 : The Coke Side of Life ( در انگلستان هم به کار رفت )

در سال 2007 : Live on the Coke Side of Life (در انگلستان هم به کار رفت)

در سال 2009 : Open Happiness

open happiness یک کمپین بازاریابی جهانی برای کوکاکولا بود در نیمه ی اول سال 2009 و پس از کمپین « Coke Side Of the Life » در سراسر جهان به اجرا در آمد. این کمپین تبلیغاتی علاوه بر تبلیغات تلویزیونی، شامل تبلیغات چاپی در روزنامه ها و تبلیغات درون فروشگاه ها هم می شد.

کوکاکولا

یکی از تبلیغات چاپی کوکاکولا در کمپین تبلیغاتی open happiness

در سال 2010 : Twist The Cap To Refreshment

این مطلب توسط آقای سید حمیدرضا عظیمی نوشته شده است.

دانلود از کتابخانه دانلود این مطلب از کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی صنعت


Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn این مطلب را در کلوب داغ کن

نظرات   

 
+5 #1 sina ۱۳۹۰-۰۱-۰۴ ۱۱:۴۳
مطلب خوبی گذاشتین. اما عملا با جلوگیری از کپی مطالب برای استفاده, یک قدم به انزوا نزدیک شدین
بازگو کردن
 
 
+20 #2 amir ۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۵:۴۸
ممنون/كاش ترجمه هم ميداشت
بازگو کردن
 
 
+2 #3 محمدرضا ۱۳۹۱-۰۲-۱۸ ۱۹:۰۵
خیلی عالی بود متشکرم و آرزوی موفقیت بیشتر
لطفا در صورت امکان برای ما هم یک شعار تبلیغاتی تعریف کنید.
بازگو کردن
 
 
+4 #4 مازيار ۱۳۹۱-۰۲-۲۶ ۱۷:۰۴
Arshive khubi bud vali kash tarjome ham dasht
بازگو کردن
 
 
+1 #5 سید جواد جزایری ۱۳۹۸-۱۱-۲۲ ۰۵:۳۵
جرقه
اولین تیم تخصصی طراحی و تدوین شعار تبلیغاتی
9126865370
مومن بیک
jaraghe.co اینستاگرام
بازگو کردن
 

مطلب ویژه

تاثیر سیگار بر برند شخصی مهران مدیری

چندی پیش، مهران مدیری در یک نشست خبری و روبروی دوربین ده ها خبرنگار، اقدام به روشن کردن و کشیدن سیگار کرد ! این اتفاق باعث شد نام مهران مدیری بیش از پیش بر سر زبان ها بیفتند، چه تاثیری بر برند شخصی مهران مدیری داشته یا خواهد داشت؟ متن کامل مقاله تاثیر سیگار بر برند شخصی مدیری را بخوانید

راهنمای خرید و فروش پژو ۴۰۵

حضور برخی خودروها در بازار خودروی کشور آن‌قدر نهادینه و قدیمی شده است که خرید و فروش آن‌ها امری بسیار عادی و روتین تصور می‌شو...

ادامه مطلب...
More:

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام