برای پیش ثبت‌نام در وبینار رایگان جهش های طلایی کسب و کار در ایران1402 روی لینک زیر کلیک کنید

زمان برگزاری فروردین ماه می‌باشد : اطلاعات بیشتر : 02122968244 و 09039119939

فرصتثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «جهش های طلایی کسب و کار در ایران1402»فرصت


فروش و بازاریابی - صفحه 8

مدیریت فروش و بازاریابی

دوره دیجیتال مارکتینگ

شاتل و بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی ، مفهوم جدید و تازه ای نیست، اما ظاهراً این روزها کسب و کارهای بیشتری در ایران، بازاریابی محتوایی را باور کرده اند. شرکت شاتل که ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در کشور است، و بر اساس برخی گزارشها، بیشترین سهم بازار را در میان شرکت های PAP در اختیار دارد، یکی از همان شرکتهایی است که طی 1 سال گذشته فعالیتهای بسیار موفقی را در زمینه بازاریابی محتوایی صورت داده است. شاتل با ترکیب خدمات خود با بازاریابی محتوایی تحت وب، الگوی موفقی از این شکل بازاریابی را رقم زده است.

ادامه مطلب...

تبلیغ ضد اپلی HTC+ویدیو

سالهاست که اپل تبدیل به یک غول شده است که هر شرکتی گوشی می سازد، ناخودآگاه خودش را با اپل مقایسه می کند! و خیلی از آنها فوری، اقدام به ساخت تیزری برای نشان دادن برتری خود به اپل می کنند. به هر شکل چه از طرفداران آیفون باشیم یا نه، باید بگوییم در زمینه برندینگ، گوشیهای اپل قویترین برند حاضر در بازار هستند.

این بار One A9 شرکت HTC با ساخت این ویدیو، خود را با آیفون مقایسه کرده و البته خود را برتر و بهتر از آیفون های اپل نشان داده است. پیشنهاد می کنم، ویدیو را ببینید :

ادامه مطلب...

علی ضیا؛تخریب یک برند شخصی یا پایان شهرت

برچسب ها: برند

علی ضیا، یکی از مجریان موفق سالهای گذشته صدا و سیمای ایران است. در سال 1390 مجله همشهری جوان، از وی به عنوان پدیده اجرای سال در تلویزیون نام می برد. علی ضیا، در میان مخاطبان تلویزیون (خصوصاً مخاطبان جوانش) از محبوبیت برخوردار بود. همچنین برخی نظرسنجی ها وی را یکی از محبوبترین مجریان 20 سال اخیر تلویزیون معرفی می کند. اما این شهرت، این موفقیت در اجرا از وی یک برند شخصی نساخت ... و اتفاقات روزهای اخیر یعنی انتشار ویدیویی که وی را در حال فریاد زدن شعار فوتبالی نشان می دهد، احتمالاً به شهرت و موفقیت موجود هم آسیب بزند. حالا چرا علی ضیا برند شخصی نبود؟ برند شخصی (Personal Brand) چه ویژگی دارد که در علی ضیا نیست؟

ادامه مطلب...

نگاهی به بازاریابی و تبلیغات سریال شهرزاد

برچسب ها: بازاریابیتبلیغات

ورود موفق و متفاوت سریال شهرزاد به بازار شبکه ویدیویی ایران، نوید اتفاقی تازه را در سریال سازی و بازاریابی یک اثر ویدیویی می دهد. با این جملۀ آغازین، مشخص است که می خواهم از شالودۀ اقدامات بازاریابی و تبلیغات سریال شهرزاد، به عنوان یک نمونۀ موفق نام ببرم. اما پیشنهاد می کنم، یادداشت را تا انتها بخوانید تا نقاط قوت و ضعف این سریال را از منظر بازاریابی و تبلیغات بخوانید. app

ادامه مطلب...

صفحه 8 از 71

مطلب ویژه

دانلود فیلم مدیریتی وال استریت : پول هرگز نمی خوابد

ما فیلم های مدیریتی را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما می گذاریم، فیلمهای مدیریتی جنبۀ آموزش و انتقال مفاهیم مدیریتی را نیز در کنار داستان جذاب و سینمایی خود دارند. فیلم وال استریت یکی از این فیلم هاست، فیلم سینمایی Wall Street Money Never Sleeps به کارگردانی Oliver Stone در سال 2010 و در آمریکا ساخته شده است. فیلم وال استریت خیلی عمیق وارد مسائل بورس آمریکا می شود که مشاهده آن حتمای می تواند ... متن کامل مقاله را بخوانید

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام