شرکتهای ایرانی

خرید اقساطی و دندان پزشکی اقساطی | هزینه عمل بینی اقساط

خرید اقساطی ، در شرایط اقتصادی فعلی دنیا جز یکی از برنامه های مالی اصلی بسیاری از خانواده ها شده است. به علاوه با وجود شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی اقساطی، دیگر کمتر کسی پیدا می شود که نگران پرداخت هزینه های پزشکی و دندانپزشکی باشد. چرا که امکان پرداخت هزینه دندان پزشکی اقساطی ، هزینه عمل بینی اقساط و … به آسانی فراهم شده است. همراه ما باشید تا با نحوه ی استفاده از خدمات خرید اقساطی و پرداخت اقساطی هزینه ها مطلع گردید.

چرا خرید اقساطی را به خرید نقدی ترجیح دهیم؟

بیشتر افراد با توجه به اینکه بودجه کافی جهت پرداخت هزینه های خود را دارند اما باز هم خرید اقساطی را به خرید نقدی ترجیح می دهند. این موضوع نشان دهنده آن است که خرید اقساطی فقط برای نداشتن بودجه کافی پیشنهاد نمی شود؛ بلکه بیشتر به خاطر مدیریت سرمایه است.

قسطا

در شرایطی که شاهد تغییر لحظه ای قیمت اجناس هستیم، خرید نقدی فقط کیف پول ما را کوچک می کند. شما می توانید هزینه کلیه خریدهای خود را به صورت قسطی پرداخت کنید و بودجه ای که باقی می ماند را سرمایه گذاری کنید. به این شکل شما هم نیاز خود را رفع کرده اید و هم اینکه با گذشت زمان سرمایه خود را نیز افزایش داده اید.

البته خرید اقساطی فقط به پرداخت کالا محدود نمی شود و شما می توانید کلیه خدمات سلامتی شامل عمل بینی، تزریق ژل و بوتاکس، هزینه های مرتبط با دندانپزشکی چه زیبایی و چه درمانی، هزینه کلاس های زبان و … را نیز به صورت اقساطی پرداخت کنید.

چگونه خرید اقساطی انجام دهیم؟

همانطور که با روند خرید اقساطی آشنا هستید، شما کالایی را خریداری می کنید و هزینه آن را به صورت مبلغی به عنوان پیش قسط و مابقی را طی چند ماه پرداخت می کنید.

از مزیت های خرید اقساطی ، امکان پرداخت آسان هزینه خرید هر چیزی است که به آن نیاز دارید؛ البته اگر محل مناسب یا شرکت خدمات مالی مناسبی را برای این کار انتخاب نمائید. به این دلیل که گاهی شرایط فروش اقساطی کالا یا استفاده از خدمات به گونه ای است که مشتریان را از خرید منصرف می کند.به طور مثال تعداد اقساط کم، یا پرداخت کارمزد با درصد بالا از جمله عواملی است که خرید اقساطی را برای مشتریان سخت می کند.

شما به کمک شرکت های فعال در صنعت لندتک، می توانید کلیه هزینه های خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

قسطا

دندان پزشکی اقساطی

آیا می دانید که یک لبخند زیبا تا چه حد می تواند روی زیبایی چهره شما تاثیرگذار باشد؟ و حتما می دانید که بخش زیادی از زیبایی لبخند هر کس به زیبایی و درخشندگی دندان های او بستگی دارد.

از جمله خدمات نوین دندانپزشکی می توان به طراحی لبخند اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر دندانپزشکی از پزشکان متخصص و کارآزموده بخواهید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه برای شما ارائه دهند. البته ناگفته نماند که داشتن یک لبخند زیبا هزینه بردار نیز هست.

البته کلیه ی خدمات دندانپزشکی، چه مربوط به زیبایی باشد و چه مربوط به بهداشت دهان و دندان، هزینه های بالایی دارد. اما دوستان عزیز اگر به هر دلیل امکان پرداخت این هزینه ها به صورت نقدی برای شما امکان پذیر نیست، می توانید برای پرداخت هزینه دندان پزشکی اقساطی از طریق شرکت های ارائه خدمات مالی اقدام نمائید. پس همچنان همراه ما باشید و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

هزینه عمل بینی اقساط

عمل بینی جز حساس ترین نوع عمل های جراحی می باشد و شاید به همین دلیل است که جز خدمات پزشکی گران قیمت محسوب می شود.

به منظور انجام این عمل جراحی بسیار مهم ابتدا معاینه فیزیکی بیمار انجام می شود و این یکی از مراحل مهم است که مستقیما بر نتیجه عمل جراحی تاثیرگذار است.

انواع عمل بینی

عمل بینی به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم بندی می شود. عمل بینی گوشتی نیاز به ظرافت بیشتری از سمت پزشک است و به نسبت عمل بینی استخوانی، سخت تر است.

در طول معاینه فیزیکی، پزشک متخصص دریچه های بینی، پوست بینی، غدد چربی و ضخامت پوست، شکل استخوان و غضروف بینی را بررسی کرده تا مشخص شود که چه اقداماتی لازم است برای جراحی بینی بیمار انجام شود.

اگر بینی شما نیاز به عمل جراحی زیبایی دارد یا دچار مشکلات تنفسی، انحراف بینی و … هستید، بدون نگرانی برای پرداخت نقدی هزینه آن، هم اکنون از طریق شرکت خدمات مالی قسطا اقدام نمائید. آیا تا کنون تجربه خرید اقساطی با قسطا را داشته اید؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

قسطا

قسطا ، فعال در صنعت لندتک

قسطا یک شرکت خدمات مالی پیشرو در صنعت لندتک است. این شرکت معتبر از طریق صدور یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت بدون نیاز به ضامن ، امکان خرید اقساطی انواع کالا و استفاد از انواع خدمات را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

شما می توانید از طریق دریافت قسطا کارت ، نقدا خرید خود را انجام دهید و بعدا هزینه آن را به صورت برنامه ریزی شده در قالب چند قسط به قسطا بپردازید.

برای دریافت قسطا کارت لازم است که به وب سایت رسمی قسطا به آدرس gesta.ir وارد شوید و پس از ساخت حساب کاربری، برای دریافت این کارت اعتباری درخواست دهید.

پس از دریافت قسطا کارت شما می توانید خرید اقساطی انواع کالا، پرداخت هزینه دندان پزشکی اقساطی، پرداخت هزینه عمل بینی اقساط و … را با استفاده از آن انجام دهید.

کلام پایانی

سعی کردیم در این مقاله در ارتباط با خرید اقساطی کالا و مزیت های آن، به همراه ذکر توضیحاتی در ارتباط با نحوه استفاده از خدمات پزشکی به صورت اقساطی از جمله دندان پزشکی اقساطی، هزینه عمل بینی اقساط از طریق مجموعه قسطا شما عزیزان را راهنمایی کنیم.

قسطا یکی از معتبرترین شرکت های فعال در صنعت لندتک است که طی سال ها تجربه درخشان خود توانسته است موجبات رضایت مندی مشتریان خود را به طور کامل فراهم نماید.

آنچه قسطا را از سایرین متمایز می سازد، انعطاف پذیری شرایط خرید اقساطی ، امکان خرید از هر فروشگاهی که شما مایل هستید، دریافت حداقل کارمزد و مهم تر از همه اعطای امتیاز بدون ضامن می باشد.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا