بازاریابی و کمپین‌ها

دانلود رایگان دایره المعارف بازاریابی

کتاب Encyclopedia Of International Marketing یا دایره المعارف بازاریابی بین الملل از انتشارات Wiley در سال ۲۰۱۲ برای اولین منتشر شد، این مجموعه کتاب در ۱۵۳۴ صفحه اطلاعات کامل و دقیقی از تمام موضوعات بازاریابی و مدیریت را در خود جای داده است. کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی صنعت که شامل بیش از ۱۵۰۰ کتاب اورجینال، تمام مقالات سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت و صدها مقاله علمی می باشد، این فایل را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است که می توانید با لینک مستقیم در ادامه همین مطلب آن را دانلود کنید.

دانلود دایره المعارف بازاریابی

دایره المعارف بازاریابی

این کتاب بسیار وسیع و گسترده می باشد و به زبان انگلیسی می باشد، خصوصاً می تواند برای دانشجویان در تدوین پایان نامه یا پژوهشها و تحقیق ها و … به کار آید زیرا می توانید با استفاده از فشردن همزمان کلیدها ctrl و F کلمه مورد نظر خود را جستجو کنید و سپس اطلاعات کاملی از آن کلیدواژه را با منبع و از معتبرترین کتابها و اساتید جهان بیابید !

اگر دسترسی به مجموعه گسترده ای از کتابهای اورجینال در زمینه مدیریت علاقه دارید، می توانید با خرید عضویت ویژه به صورت نامحدود به کتابخانه پایگاه اطلاع رسانی صنعت دسترسی پیدا کنید.

از لینک زیر کتاب دایره المعارف بازاریابی را در ۱۵۳۴ صفحه دانلود کنید (لینک مستقیم و قابل استفاده در نرم افزارهای مدیریت دانلود)

دانلود دایره المعارف بازاریابی بین الملل

دانلود رایگان دایره المعارف بازاریابی

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا