بانک ها همواره سعی کرده اند با بهره گیری از ابزارهای تبلیغاتی به جذب مشتری بپردازند اما تا به حال معمولا این تبلیغ ها با خلاقیت، نوآوری و جذابیتی خاصی همراه نبوده است. اما گویا این مشکل ریشه کهن دارد، باور نمی کنید این تبلیغ قدیمی بانک ملی را ببینید.
به نقل از خبرآنلاین، این عکس مربوط به یکی از قدیمی ترین تبلیغات بانک ملی در روزنامه ها می باشد.
همانطور که مشاهده می کنید در این تبلیغ از شیوه ای عجیب جهت جذب مشتری استفاده شده است در ادامه نوشته های درج شده در داخل این تبلیغ را می بینید:
«آیا آدم رحیمی پیدا میشه که نگذارد ما داخل مردها شویم و پول ما را برده و بلیط بگیرد؟بلکه انشاالله سال دیگر کارها خوب شود.
خوبست که تو میدانی کارها خوب خواهد شد، بدبخت شوهر من!!!
خیلی خوب شد که بانک دایر شد و الا میمردیم و پولها زیر خاک میپوسید.
داداش بگذار ما برویم پولمان را بدهیم راحت شویم.
ما نمیدانیم تکلیفمان چیست، اگر قبض مواجب را بر میداشتند نصفش را بلیط میگرفتیم و نصف پول که با یک تیر دو نشانه زده شود.
هر چه داشتم دادم آسوده شدم نه از دزد میترسم نه از مدعی.
جایی که وقت پول دادن انقدر شلوق باشد آیا وقتی که بخواهیم بگیریم چه خبر خواهد بود؟»