بر اساس نظرسنجی صورت گرفته توسط رسانه تخصصی و برند ایران، سایت «دنیای تبلیغات» که از تاریخ 27 فروردین تا 10 اردیبهشت سال جاری، بانک گردشگری موفق شد تا موثرترین تبلیغات را در این نظرسنجی عمومی از آن خود کند.
در نظرسنجی موثرترین فعالیتهای تبلیغاتی بانکها، بانک گردشگری در رتبه نخست و بعد از آن به ترتیب بانکهای سامان، شهر و ملت رتبههای دوم تا چهارم را به دست آوردند.
به نقل از ایسنا، «مهدی اسدی» مدیر امور روابط عمومی بانک گردشگری در این خصوص اعلام کرد: خوشبختانه سیاستگذاری تبلیغاتی در بانک گردشگری از آغاز به گونه ای صورت گرفته که بتوان از تجارب و اثربخشی خدمات در یک کمپین برای دیگر کمپینها بهره برد و این امر با افتتاح شرکت هموطا از شرکتهای وابسته به این بانک بهگونهای پیش رفت که دانش به دست آمده در تبلیغات بانکی به شکلی هدفمند و بر اصول استانداردها و خرد جمعی برنامه ریزی و اجرا گردد.
شایان ذکر است که بانک گردشگری در چند سال اخیر با بهره گیری از ایدههای نوین و خلاقانه موفق شده تا شکل تازهای از تبلیغات را از نظر اثرگذاری مردمی با حفظ و رعایت طراحی محصول و خدمات، همراه با دقت در زیبایی بصری توام با سادگی طرح به نمایش بگذارد.