شرکتهای ایرانی

دکتر مهرداد فاخر، پروانه اپراتور اول را از آذری جهرمی گرفت

اعطای پروانه اپراتور اول پست به مهرداد فاخر

مهندس آذری جهرمی، وزیر محترم ارتباطات، فناوری اطلاعات در مراسم اختتامیه جشنواره ملی فاوا پروانۀ اپراتور اول پست خصوصی را به شرکت تیپاکس اعطا نمود و تیپاکس به عنوان اپراتور اول پست معرفی گردید. دکتر مهرداد فاخر پس از دریافت رسمی پروانه از وزیر محترم، اعطای این پروانه را گامی بلند در جهت توسعه صنعت پست در ایران دانستند که در دولت دوازدهم به تحقق پیوسته است.

اپراتور اول پست خصوصی جمهوری اسلامی ایران نقش کلیدی در هماهنگ سازی و حرکت صنعت پست ایفا می کند. و علاوه بر مسئولیت‌‌های تفویض شده، ایجاد سرویس‌های جدید پستی و هم‌افزایی میان فعالان این صنعت، توسعه بازار و رشد سرانه مرسولات در کشور را نیز از جمله اهداف خود می بیند.

دکتر مهرداد فاخر اپراتور اول

مهرداد فاخر: نقش کلیدی اپراتور اول در تعریف خدمات جدید پستی

به گفتۀ دکتر مهرداد فاخر مدیرعامل تیپاکس، اپراتور اول پست مأموریت ویژه ای دارد که آن طراحی معماری نوین در حوزه صنعت پست و حمل و نقل، در جهت حصول اطمینان از کیفیت، سرعت و امنیت مطلوب سرویس‌های پستی می باشد. ماموریتی که نیازمند سرمایه گذاری در حوزه های سخت افزاری، نرم افزاری و مدیریتی است. وی افزود، آغاز توسعۀ شبکۀ پستی تیپاکس به عنوان اپراتور اول از مدتها پیش آغاز شده که بزرگترین هاب پستی منطقه با نام TiHub و همکاری های گسترده با شرکتهای بین المللی در جهت توسعه خدمات تنها بخشی از این سرمایه گذاری هاست که تا امروز صورت پذیرفته است.

شایان ذکر است دکتر مهرداد فاخر در حاشیه این مراسم و در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چشم انداز افزودند : با آغاز فعالیت اپراتور اول پست خصوصی کشور، ارایه خدمات نوین به بسترهای کسب و کار در حوزه دیجیتال و فعالان عرصه تجارت الکترونیکی، در اولویت کاری تیپاکس قرار می‌گیرد؛ حضور اپراتور، همچنین نقش به‌سزایی در کاهش دغدغه‌های صنعت حمل‌و‌نقل و جابجایی و ارسال به موقع مرسولات دارد و سبب تمرکز تجارت‌ها بر فعالیت محوری‌شان می‌شود؛ به این ترتیب این شبکه می‌تواند بخشی از مسئولیت حلقه پرچالش حمل و نقل را بر عهده گیرد و در نتیجه رضایت مردم و کل زنجیره تامین حاصل شود که نهایتاً رشد اقتصادی را برای اقتصاد کشورمان به ارمغان خواهد آورد.

بروزآوری فروردین ۱۴۰۰:

این خبر در سال ۱۳۹۶ منتشر شد و همزمان با آن سایتی با نام پست اول راه اندازی شد، اما واقعاً پس از آن وضعیت اپراتو اول پست و مسئولیت‌ها و اختیارات آن گنگ باقی ماند ! اطلاعات بیشتری غیر از این خبر در دسترس نیست.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا