شرکتهای ایرانی

سیم کارتهای At&T در ایران کار می کنند

شرکت آمریکایی At&t هم اکنون در حال ارائه خدمات دیتا و صدا (data & Voice) در ایران می باشد. ارائه خدمات به مشترکان آمریکایی از طریق اپراتور سوم تلفن همراه ایران یعنی رایتل انجام می پذیرد. نیویورک تایمز که برای اولین بار خبر کار کردن سیم کارتهای At&T در ایران را منتشر کرد، در مورد این خبر چنین گزارش داده است :

سیم کارتهای At&T در ایران

گوشی‌های موبایل با سیم‌کارت آمریکایی هیچگاه در ایران قابل استفاده نبوده‌اند و حتی پس از توافق هسته‌ای، بسیاری از تحریم‌های همچنان پابرجای آمریکا علیه ایران موجب شده تا بسیاری از شرکت‌های خارجی علاقمند به ورود به بازار ایران از این موضوع ناامید شوند.

بنابراین وقتی غضنفری، وکیل و تاجر ساکن آمریکا که برای دیدن مادربزرگش به ایران آمده بود، در خانه مادربزرگ صدای زنگ خوردن گوشی تلفن همراهش را شنید برایش بسیار تعجب آور بود.

ابتدا فکر کرد که صدای زنگ ساعت گوشی است. اما وقتی گوشی را برداشت متوجه شد که تماسی از سانفرانسیسکو دارد. یکی از همکارانش می‌خواهد در یک زمینه کاری با او مشورت کند.

At&T تنها سرویس دهنده آمریکایی در ایران

تا همین اواخر، گوشی های تلفن همراه آمریکایی در ایران هیچ گونه سیگنالی دریافت نمی کردند. اما اکنون وضعیت تغییر کرده است. همین هفته گذشته بود که سخنگوی شرکت مخابراتی ای تی اند تی تایید کرد که این شرکت در حال ارائه خدمات صدا و دیتا در ایران به مشتریانی است که از طریق خدمات شرکت اپراتور سوم کشور از گوشی‌های آمریکایی استفاده می‌کنند. یکی از کارکنان شرکت دولتی اپراتور سوم کشور این همکاری را تایید کرده است.

att در ایران

در حالی که اعلام اعطای مجوز دولت آمریکا به شرکت های Airbus و Boeing برای فروش هواپیما به ایران در ماه گذشته توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد، توافقی که شرکت آمریکایی ای تی اند تی (At&t) در ماه مارس منعقد کرد و به تنها سرویس دهنده آمریکایی ارائه دهنده خدمات مخابراتی در ایران تبدیل شد، بازتاب چندانی در رسانه‌ها نداشت.

مسعود دانشمند، یک مقام اتاق بازرگانی ایران در مورد همکاری شرکت ای تی اند تی و اپراتور سوم کشور گفت: این گامی است در مسیر درست… این واقعیت که گوشی‌های تلفن همراه در ایران و آمریکا کار می‌کنند نشانه‌ای از حسن نیت دو طرف است.

لینک مرتبط: تقلید رایتل از تبلیغ at&t

سیم کارتهای At&T در ایران کار می کنند

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا