فناوری اطلاعات

اوبر و راه اندازی کرایه دوچرخه های برقی در آلمان

تاکسی آنلاین اوبر خدمات به اشتراک‌ گذاری دوچرخه برقی در آلمان را راه‌ اندازی نمود، خدمات موسوم به Jump در برلین افتتاح گردید تا شاید روابط تیره میان اوبر با دولت‌ های اروپایی کمتر گردد.

اوبر بعد از ممنوعیت تعدادی از خدمات آنلاین خود در آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و بلژیک دست به ارتقای روابط با دولت های اروپایی زده تا شاید روابط تجاری‌ اش بهتر شود.

نکته حائز اهمیت این است که دارا خسروشاهی در حال افتتاح خدمات جدید در برلین بود که بیرون سالن، برخی تاکسی‌داران آلمانی شعار «به خانه‌ات بازگرد» را روی ماشین خود به نشانه اعتراض نصب‌کرده بودند.

خسروشاهی، مدیر اجرایی اوبر، در مراسم افتتاحیه درحالی‌که با یکی از دوچرخه‌ های برقی قرمزرنگ روی صحنه آمده بود؛ اظهار داشت شروع بسیار بدی در آلمان داشته اند اما امیدوار است با خدمات جدید jump بتوانند روابط را با دولت آلمان ارتقا دهند.

اوبر از سال ۲۰۱۴ به این طرف با استراتژی تهاجمی وارد اروپا گردید که این کار سبب اعتراض سندیکای تاکسی‌ داران در این قاره شد و در نهایت تعدادی از دادگاه‌ های محلی علیه اوبر رأی خود را صادر نمودند تا جایی که فعالیت اوبر در شهر قدرتمندی نظیر لندن به حالت تعلیق درآمده و در آلمان نیز تنها در مونیخ و برلین سرویس می‌ دهد.

سرویس به اشتراک‌ گذاری دوچرخه برقی در سان‌ فرانسیسکو و واشنگتن فعالیت خود را آغاز کرده و قرار است تا پایان سال به‌طور کامل در برلین راه اندازی گردد و در دیگر شهرهای اروپایی نیز راه‌اندازی شود.

اوبر اشتراک گذاری دوچرخه برقی را در آلمان راه اندازی کرد

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا