شرکتهای ایرانی

نمایندگی فروش ترموکوپل در لاله زار

Thermocouple سنسوری است که از آن برای اندازه گیری دما استفاده می شود. شامل دو سیم فلزی غیرمشابه بوده که در یک انتها به هم متصل میشوند و در انتهای دیگر به یک دماسنج ترموکوپل یا دستگاه دیگری با قابلیت ترموکوپل متصل می شوند. هنگامی که ترموکوپل ها به درستی پیکربندی شوند، می توانند اندازه گیری دما را در محدوده دمایی وسیعی ارائه دهند.


ترموکوپل ها را در تیپ های مختلفی نظیر R-B-T-N-E و S-K-J-PT100 برای مصارف مختلف صنعتی با بهترین قیمت ترموکوپل و کیفیت و طبق استانداردهای تعیین شده تولید و روانه بازار می کنند.

ترموکوپل ها چگونه کار می کنند؟

عملکرد ترموکوپل همانند ابزار الکتریکی است که دما را حس می کند. آنها می توانند دمای بالا، ارتعاشات سنگین و فشار شدید را به دلیل دقت و پاسخ زمانی سریع تحمل کنند. این مشخصه مهم آنها را برای کاربردهای مختلف مناسب می کند.

ترموکوپل

اصل کار ترموکوپل بر اساس اثر ترموالکتریک یا اثر Seebeck است. این پدیده خاص تبدیل انرژی حرارتی به خروجی الکتریکی است. این اثر فرآیند ولتاژ الکتریکی را هنگام ترکیب دو فلز مختلف و چگونگی تغییر ولتاژ تولید شده با دما را توضیح می دهد.

کاربردهای رایج ترموکوپل شامل موارد زیر است:

ترموکوپل ها به دلیل برخورداری از قابلیت های دمایی گسترده، استحکام و هزینه کم، پرکاربردترین سنسورهای دمایی در کره زمین محسوب می شوند. کاربرد ترموکوپل ها شامل استفاده در لوازم خانگی، فرآیندهای صنعتی، تولید برق، نظارت و کنترل کوره، پردازش غذا و نوشیدنی، سنسورهای خودرو، موتور هواپیما، موشک، ماهواره و فضاپیما می شود. هنگامی که صحبت از دماهای بالا، اندازه کوچک، پاسخ سریع، لرزش یا شوک بالا به میان می آید، اغلب اوقات ترموکوپل هایی را خواهید یافت که اندازه گیری دما را انجام می دهند.

فاکتورهای مهم هنگام انتخاب ترموکوپل

ترموکوپل ها چون در سطوح دمایی بالا کار میکنند، به طور گسترده در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین در انتخاب ترموکوپل موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • مقاومت شیمیایی یا ماده غلاف
  • محدوده دما
  • ملاحظات نصب زیرا باید با سیستم های موجود سازگار باشند
  • مقاومت در برابر لرزش و فشار اتمسفر

تهران المنت بزرگترین تولیدکننده ترموکوپل در لاله زار تهران

گروه صنعتی تهران المنت در جهت تولید و پخش انواع ترموکوپل در تیپ های مختلف نظیر ترموکوپل نوع K، ترموکوپل نوع T، ترموکوپل نوع J، ترموکوپل نوع E، ترموکوپل نوع N، ترموکوپل نوع R، S، B، PT100 و همچنین ساخت دیگر مدل های ترموکوپل مانند مغزی ترموکوپل رزمونت، سیم ترموکوپل، ترموکوپل یر انگلیسی سیم دار، ترموکوپل سر تایوانی، ترموکوپل کلگی دار، ترموکوپل استخوانی در کارگاه خود واقع در خیابان لاله زار تهران با تجربه ای بالغ بر ۱۵ سال فعالیت دارد.

ترموکوپل

این سازنده ترموکوپل در تلاش است، تا با بهره گیری از دستگاه های به روز و تکنولوژی در کار خود، محصولاتش را با بهترین کیفیت و طبق استانداردهای تعیین شده تولید و ارائه نماید. قیمت ترموکوپل بسته به نوع مواد استفاده شده در آن و همچنین وجود نوسانات قیمتی در بازار متفاوت خواهد بود بنابراین برای اطلاع از قیمت به روز با مشاوران ما در تهران المنت تماس بگیرید. تهران المنت در تلاش است تا با مشاوره در خصوص نوع ساخت و تولید ترموکوپل به مشتریان و متقاضیان خود بهترین راهنمایی را ارائه دهد تا آنان را به خریدی مطمئن و مقرون به صرفه سوق دهد.

آدرس شرکت فروش  ترموکوپل

تهران- لاله زار جنوبی- پاساژ بزرگ نور- طبقه سوم- پلاک ۱۳٫

تولید و پخش ترموکوبل نوع k با بهترین قیمت بازار ، برای اطلاع از قیمت ترموکوپل ها با ما تماس بگیرید

برای خرید ترموکوپل تیپ تایپ K بهتر است در ابتدا مشخصات و اطلاعات مربوط به ترموکوپل مدنظر را به خوبی بررسی کرده و مطابق با شرایط دمایی و محیطی انتخاب شده سنسور با کیفیت درخواستی را خریداری کنید. هر چند که این امر زمانی کارآمد خواهد بود که اطلاعات و آگاهی شما در این زمینه بالا باشد. در غیر این صورت مشاوره متخصصین در این زمینه کمک بسزایی جهت انتخاب و خرید شما خواهد بود.

تهران المنت نیز با ارائه مشاوره تخصصی در خصوص فروش و ثبت سفارش ترموکوپل های تیپ Kکمک شایانی به انتخاب درست و خریدی مطمئن، کاملاً با کیفیت و کاربردی خواهد داشت.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا