شرکتهای ایرانی

شبکه اجتماعی کلوب دوباره زنده شد !

شبکه اجتماعی کلوب به حیات خود ادامه می‌دهد! این خبری است که چندی پس از انتشار اخبارِ مربوط به تعطیلیِ شبکه اجتماعی کلوب در سایت کلوب می خوانیم ! خبری که با ظهور انواع رسانه های اجتماعی چندان هم عجیب و دور از انتظار نبود، می توان حدس زد که این شبکه اجتماعی سالهاست که دوران طلایی خود را سپری کرده است، اما ظاهراً رسانۀ فروردین قصد ادامۀ کار با کلوب را دارد.

چندی پیش خبر توقف فعالیت شبکه اجتماعی کلوب در رسانه های کشور منتشر شد. خبری که به مذاق کاربران این شبکه اجتماعی محبوب خوش نیامد و با اعتراض آنان مواجه شد. در ادامه نیز این طرفداران وفادار از هیچ کوششی برای ابراز نارضایتی خود از اتفاق پیش آمده دریغ نکردند تا در نهایت خبر بازگشایی کلوب در رسانه ها منتشر گردید.

شبکه اجتماعی کلوب و خبر ادامه فعالیت !

شبکه اجتماعی کلوب

نظرات کاربران در مورد شبکه اجتماعی کلوب

از جهاتی حق با کاربران کلوب است! بیش از ۱۲ سال خاطره و محتوی را نمی توانند براحتی فراموش کنند ، از طرفی پس از اعلام بسته شدن شبکه اجتماعی کلوب، پیشنهاد‌هایی از مجموعه‌های فعال در فضای مجازی به دست صباایده رسید که هریک از این پیشنهاد‌ها برای ادامه حیات کلوب راهکارها و پیشنهادهایی را ارائه نموده بودند.

ما در مجموعه صباایده با بررسی پیام‌های دریافتی از طرف کاربران و از طرفی شرایط فعلی بازار(که ما را مجبور به اتخاذ تصمیم تعطیلی شبکه اجتماعی کلوب نموده بود) و همچنین پیشنهاد‌های دریافتی در خصوص ادامه حیات کلوب از طرف مجموعه‌های مختلف، در نهایت به تصمیمی رسیدیم که معتقدیم به واسطه آن کاربران فعلی سایت کلوب خوشحال و رضایتمند خواهند بود و آن تصمیم، ادامه حیات شبکه اجتماعی کلوب است!

بر اساس تصمیم جدید، ۸۰% از سهام شبکه اجتماعی کلوب به شرکت «رسانه فروردین» فروخته شد و این مجموعه با مدیریت آقای دکتر سیامک سرمدی، عهده‌دار مسئولیت نگهداری و توسعه سایت کلوب خواهند بود. برای رفع نگرانی کاربران عزیز کلوب نیز باید اعلام کنیم، ایشان از اعضا و ایده پردازان اولیه تیم کلوب بوده‌اند که پس از مدتی به منظور ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر نمودند و پس از بازگشت، «رسانه فروردین» را در حوزه کسب و کار های آنلاین راه اندازی نموده‌اند.

ما در مجموعه صباایده از این تصمیم خوشحالیم و امیدواریم با توجه به سابقه مجموعه «رسانه فروردین»، شبکه اجتماعی کلوب پس از این با قدرت و کیفیت هرچه بیشتر به حیات خود ادامه داده و موجبات رضایت کاربران عزیز شبکه اجتماعی کلوب را فراهم آورد.

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا