شرکتهای ایرانی

سهامدار اصلی اطلس مال

بانک انصار، مالک اطلس مال

براساس آنچه در سایت رسمی شرکت اطلس مال آمده است، سهام دار اصلی این پروژه بانک انصار است. بانک انصار نیز وابسته به بنیاد تعاون سپاه و در دسته موسسات مالی وابسته به سپاه است.

شرکت ایرانیان اطلس

شرکت ایرانیان اطلس ابتدا با نام شرکت بازرگانی و صنعتی ایران اطلس (سهامی خاص) با هدف انجام فعالیت های بازرگانی ، صنعتی و تولیدی در تاریخ ۹/۲/۱۳۶۵ تحت شماره ۵۹۷۸۴ به ثبت رسید. این شرکت از سال ۱۳۸۴ با توجه به نیاز کشور به ارتقاء کیفیت و افزایش سرعت پروژه های ساختمانی، فعالیت های خود را با تمرکز بر سرمایه گذاری در حوزه ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری دنبال نموده است. در پی تغییرات بوجود آمده در ماموریت، ساختار، راهبردها و رویکردکلان مدیریتی ، نام شرکت به – شرکت ایرانیان اطلس- تغییر یافته است . شایان ذکر است تقریبا تمامی سهام شرکت متعلق به بانک انصار (سهامی عام ) است.

شرکت ایرانیان اطلس به عنوان مجری اصلی پروژه اطلس مال نیز دردسته موسسات بزرگ ساختمانی کشور به شمار می آید که طی چهار سال گذشته اصلی ترین پروژه های کاریش را از دولت قبل جذب کرده بود. این شرکت در پروژه متروی حقانی، پیمانکار همکار قرارگاه سازندگی خاتم به شمار می آید.

این شرکت براساس آنچه در اساسنامه اش ذکر شده در امور ساخت و ساز، ارائه خدمات، سرمایه گذاری درصنعت ساختمان و املاک فعالیت دارد.

اطلس مال یکی از پروژه های بزرگ «مراکز فروش» است که فعالیت های تبلیغاتی خود را از سال گذشته و با نصب بیلبورد در خیابان های تهران آغاز کرد. این پروژه مربوط به تاسیس بزرگترین فروشگاه زنجیره ای فعلی ایران است.

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا