اقتصاد جهانی

اینفوگرافیک:ثروتمندانی که می توانند سیلیکون ولی را بخرند

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت با ثروتی برابر با ۸۲ میلیارد دلار قادر است نصف سانفرانسیسکو را بخرد، وارن بافت، دیگر ثروتمندترین مرد دنیا، ثروتی معادل ۷۴ میلیارد دلار دارد، به عبارت دیگر این دو نفر با هم قادر هستند سانفرانسیسکو را از آن خود کنند.

به نقل ازخبرآنلاین، سیلیکون ولی در شمال کالیفرنیا عاملی شده تا ثروتمندترین مردان دنیای فناوری اطلاعات در آنجا دور هم جمع شوند و از طرف دیگر کارگران فناور نیز متعاقباً در این منطقه بسیار گرانقیمت زندگی می کنند که سبب اعتراض آنها از بابت هزینه‌های سنگین زندگی شود.

«پراپرتی شارک» با یک  محاسبه و ترسیم یک نقشه  اعلام کرده است که ۱۸ میلیاردر قادر هستند ۳۳ شهرک متعلق به این منطقه را خریداری کنند.

اما هدف از این دو دو تا چهارتا کردن، شمردن تعداد افراد محدودی است که ثروت فراوانی در اختیار آن ها قرار گرفته است. ارزش املاک در سیلیکون ولی ۸۴۶ میلیارد دلار برآورد شده است و ۱۸ میلیاردر منتخب نیز همین ثروت را در اختیاردارند.

شایان ذگر است که شخصی مانند مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک با ۵۰ میلیارد ثروت شخصی نه تنها قادر است کل منطقه پالو آلتو را بخرد، بلکه می‌تواند لس آنجلس هیلز را نیز تصاحب کند.

لری پیج نیز قادر است ۴ شهر در جنوب سان‌فرانسیسکو را خریداری کند.

اسامی این ۱۸ میلیاردر معروف را می توانید در این اینفوگرافیک مشاهده کنید:

اینفوگرافیک:ثروتمندانی که می توانند سیلیکون ولی را بخرند

اینفوگرافیک:ثروتمندانی که می توانند سیلیکون ولی را بخرند

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا