عمومی

بزرگترین دفتر گوگل در انگلیس افتتاح خواهد شد

با وجود اتفاقات سیاسی نظیر برگزیت،گوگل تصمیم گرفته است که بزرگتری دفتر کاری خود را در خارج از آمریکا و در لندن افتتاح کند، گفته می شود این شرکت بالغ بر ۱ میلیارد پوند برای دفتر مرکزی جدیدش هزینه کرده است.

بزرگترین دفتر گوگل در انگلیس افتتاح خواهد شدبه نقل از خبرآنلاین، دفتر مرکزی گوگل در «کینگزکراس» در ۱۰ طبقه و در مساحتی معادل ۶۵۰ هزار فوت مربع ساخته می شود و نخستین ساختمان گوگل خواهد بود که از پایه و اساس توسط مهندسان خود گوگل طراحی خواهد شد.

گوگل تصمیم گرفته است با ساخت این دفتر ۳ هزار شغل جدید در لندن ایجاد نماید و ساندر پیچای مدیر اجرایی گوگل با وجود بحران سیاسی ناشی از انتخاب مردم انگلیس به برگزیت هنوز هم بر این باور است که نخبه های بسیاری در این کشور وجود دارد که گوگل می‌تواند از آنها برای آینده شرکت خود نهایت استفاده را کند.

در اصل گوگل آینده خود را باهوش مصنوعی تعریف کرده است و کمپانی «دیپ مایند» مستقر در انگلیس پرچمدار این استراتژی است.

اکنون ۴ هزار نفر در انگلیس برای گوگل کار می‌کنند و قرار است این ساختمان ظرفیت ۷ هزار نفر را داشته باشد.

طراحی ساختمان جدید توسط طراح سرشناس انگلیسی Thomas Heatherwick و Bjarke Ingels معمار دانمارکی تحت گروه معماری BIG تا سال ۲۰۲۰ تکمیل شود.

بزرگترین دفتر گوگل در انگلیس افتتاح خواهد شد

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا