اقتصاد کلان

اینفوگرافیک:درآمد ماهیانه مدیران بانکهای مرکزی در دنیا

به دنبال انتشار فیش های حقوقی مدیران به خصوص مدیران بانک ها در ایران تصمیم گرفتیم تا با ارائه این اینفوگرافیک گزارشی از درآمد ماهیانه مدیران بانکهای مرکزی در  نقاط مختلف دنیا بدهیم.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها بحث های مربوط به فیش های حقوقی بسیار داغ است به گونه ای که هر روز یکی از مسئولان دولتی، کارمندان و کارگران فیش حقوقی خود را در فضای مجازی به انتشار می گذارنند تا دیگران هم از میزان دریافتی آنها مطلع شوند. در حال حاضر این اقدام  تبدیل به یک کمپین شده است.

با توجه به رقم های نجومی تعدادی از فیش های حقوقی مدیران بانکها در کشورمان و عکس العمل های مردم و کاربران فضای مجازی تصمیمی گرفتیم تا نگاهی به میزان درآمد ماهیانه مدیران بانک مرکزی چند کشور دیگر نیز بیاندازیم.  شایان ذکر است منبع اطلاعات زیر سایت politico بوده و ارقام حقوق ماهانه صرفا به صورت رقم پایه می باشد و افزون بر آن این ارقام به صورت تقریبی بوده  و رند شده است.

درآمد ماهیانه مدیران بانکهای مرکزی

درآمد ماهیانه مدیران بانکهای مرکزی در دنیا

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت

تحریریه پایگاه اطلاع رسانی صنعت، کارِ گردآوری و ترجمه مقالات و همچنین تولید و انتشار اخبار مدیریتی را انجام می دهد. این فعالیت علاوه بر فعالیت گروه علمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت می باشد که همگی زیر نظر سید حمیدرضا عظیمی است. همواره می توانید از طریق شماره تلفن 02122968244 با تحریریه Myindustry در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا