در ادبیات موضوع این حوزه، خصوصیات...
در حالی که دانشگاههای ایران در...
بعید است کتاب مدیریت بازاریابی و فروش...
ماتریس کمی برنامه ریزی استراتژیک (Quantitative Strategic Planning...
نقشه های ادراکی (Perceptu...
همانطور که در بخش اول، در مطلبی تحت...
چرا تولیدکنندگان کالاها و خدمات همیشه به دنبال این هستند که برای خود یک برند ایجاد کرده و محصولات خود را تحت آن عرضه کنند در...
تعیین اهداف، هدف گذاری، تعریف هدف ......
سرمایه گذاری و فعالیتهای مالی در سالی که گذشت با فراز و نشیبهای فراوانی همراه بود. سرمایه گذاران و شرکتهای مختلف فعال در حوزه تجارت و اقتصاد بیش از پیش بر این نکته واقف گشتند که راهبردهای...
چرخه ی عمر محصول از مفاهیم مهم...
نحوه اجرای ضعیف استراتژی های سازمان که مرحله پس از فرموله سازی استراتژی می باشد، باعث ضعیف شدن مراحل بعدی چرخه برنامه ریزی و...
روز گذشته سرانجام سورپرایز نوکیا که در هفته گذشته خبرهایی پیرامون آن منتشر شده بود اعلام شد. همکاری نوکیا با مایکروسافت بر سر تولید محصولاتی مشترک خبری بود که اعلام آن مهر تاییدی بود بر برخی...
تحلیل swot برای مدیران شرکتهای امروزی...
اگر اولین P از آمیخته ی بازاریابی را Product و محصول بدانیم باید تصمیم گیری پیرامون میران تنوع محصول را خط محصول را در صدر برنامه های بازاریابی و استراتژی های خود قرار دهیم، تا چی میزان تنوع...
ایگور انسف ( H. Igor Ansoff) در اصل...
مأموریت اصلی بازاریابی، ایجاد تفاوت...
اقدام به خصوصیسازی در جهت کوچک کردن شركتهای دولتی که سالهای متمادی در مسیر بزرگ شدن حرکت کرده اند، کاری بسیار سخت اما ممکن...
خرید خانه این روزها برای هر خانوادهای یک موفقیت بزرگ محسوب میشود. موفقیتی...
ادامه مطلب...کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است