برند اصطلاحی است که احتمالاً آن را بسیار شنیده اید. چه تعریفِ دقیقی از برند (brand) داشته باشیم و چه نداشته باشیم، این برندها بر رفتار مصرف ما موثر هستند.
برند یک نام، اصطلاح، علامت، سمبل یا طرح و یا ترکیبی از آنها است که قصد آن مشخص کردن کالا و خدمات یک فروشنده و یا گروهی از فروشنده ها و نیز ایجاد تمایز بین آنها و سایر رقباست. هرچند تعریف برند به نظر کوتاه و مشخص می آید، اما برندسازی و خلق یک برند کاری دشوار و هزینه بر است. بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارها تلاش می کنند با ایجاد یک برند توانمند گام موثری را در موفقیت شرکت بردارند.
در یک جمله می توان گفت، برندسازی و مدیریت برند از مهمترین اقدامات در حوزه ی بازاریابی است که در سالهای اخیر نقش مهمی را در فضای کسب و کار دنیا ایفا کرده است.
در اینجا لیستی از مطالب منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی صنعت، که با موضوعات برند، برندسازی و مدیریت برند مرتبط هستند، نمایش داده شده است.
نوآوری بخش جدانشدنی نامهای تجاری و برندهای بزرگ امروز...
بیایید در ابتدا ابعاد و اهمیت استراتژی جهانی شدن را در نظر بگیریم....
شرکت ها محصولاتشان را تولید می کنند اما برندشان را می فروشند. برند فقط نام و نشانی بر روی بسته بندی محصول نیست؛ بلکه
بوستون، ایالات متحده ی آمریکا، سال 1895، یک کارگر 40 ساله ی اسکله ایده ای دارد برای ساخت یک خودتراش جدید که ایمن...
آمیخته ی بازاریابی (4 P بازاریابی) مدل...
وب سایت وال استریت 7/24...
حضور پررنگ نایکی (Nike) در...
کلمه ی Slogan به معنای شعار (که در اینجا منظور، شعار تبلیغاتی موجود در کمپین بازاریابی است) از یک کلمه ی اسکاتلندی به نام « Battle Cry » آمده است. شعار تبلیغاتی بیانیه...
همان چیزی كه این روزها پایه و اساس تبلیغات را تشكیل میدهد تا جایی كه موج تبلیغات تمام صنایع و خدمات را با خود همراه...
نمونه شعارهای تبلیغاتی شرکتهای مطرح دنیا
منبع : دنیای اقتصاد به نقل...
این مطلب توسط آقای
شرکتهایی که بر اساس اعتماد و...
خرید خانه این روزها برای هر خانوادهای یک موفقیت بزرگ محسوب میشود. موفقیتی...
ادامه مطلب...کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است