صنعت خودرو

برچسب هاصنعت خودرو

دوره دیجیتال مارکتینگ

صنعت خودرو

رونمایی از خودروی دنا با برند ملی

خودرو ی کاملا ایرانی دنا که در ردهٔ خودروهای ۴۰۵، مزدا ۳، زانتیا و پژو پارس است که نوع LX دنا با مشخصات پایه و در گروه خودروهای با رنج قیمتی ۱۸ تا ۲۵ میلیون تومان و نوع ELX این خودرو به...

تجربه ی ناموفق مدیریت برند در جنرال موتورز

مطالعه‌ی اقدامات صورت گرفته توسط شرکتهای بزرگ دنیا در زمینه‌ی مدیریت برند می‌تواند یکی از موثرترین روشها برای انتقال...

سایر برچسب ها: بازاریابی, برند

چهارمین خودروساز جهان

سال ۲۰۱۰ سال خوبی برای چانگ مانگ کو، رییس گروه خودروسازی هیوندای- کیا و شرکتش بود. هیوندای موتور تبدیل به چهارمین خودروساز جهان شد. چانگ مانگ کو در سال ۲۰۱۰ از سوی مجله فوربز با ثروت ۶/۳...

سایر برچسب ها: میلیاردرها

سوبارو خودروساز با سابقه ی ژاپنی

سوبارو یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور ژاپن و...

نگاهی به شعارهای تبلیغاتی برخی خودروسازها

معمولاً شعارهای تبلیغاتی (slogan) برای شرکتهایی که در حوزه ی B2C فعالیت می‌کنند، مفهوم بیشتری دارد و پرکاربردتر است،...

بررسی یک تبلیغ: Renault Fluence

در مطالب با عنوان « بررسی یک تبلیغ » ؛ یک آگهی، تبلیغ که می...

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام