تبلیغات

برچسب هاتبلیغات

دوره دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات

باز هم نمایش ضعف اپل در تبلیغات سامسونگ+عکس

ماجراهای اپل و سامسونگ ! یک بار شکایت، یک بار تبلیغ مقایسه ای، یک بار نمایش ضعفها و ... اصلاً موضوع جدیدی نیست. اما هنوز جالب و بحث برانگیز است. این بار سامسونگ در صفحۀ فیسبوک خود، گوشی اپل را در حال زانو زدن جلوی گالاکسی...

سایر برچسب ها: بازاریابی

تبلیغ محیطی خلاقانه، ماگ کیکهای رشد

شرکت صنایع غذایی رشد که ابتدا با محصول «ماکارونی» وارد بازار شد، شاید هنوز هم کم و بیش با نام ماکارونی رشد در بازار شناخته شود. اما بعدها محصولاتی مثل لازانیا، پودر کیک و...

سایر برچسب ها: تجزیه و تحلیل تبلیغ

پنج قانون برای تبلیغ روی بیلبوردها

شهرهای بزرگ در تسخیر بیلبوردهای تبلیغاتی هستند؛ این روزها، شهرهای بزرگ، مملو از تبلیغات مختلف به خصوص بیلبوردهای تبلیغاتی هستند، شاید در طول یک هفته صدها بیلبورد تبلیغاتی را ببینیم، ولی فقط...

تقلیدی نو با دومینو

دومینو برندی است که از 3 سال پیش توانست به خوبی در بازار لبنیات به خصوص بستنی نفوذ کند و اکنون سهم بازار قابل توجهی از بازار بستنی را در اختیار گرفته است. دومینو که از همان...

سایر برچسب ها: بازاریابی

نمونه هایی خلاق از تبلیغ روی بیلبرد

تبلیغات بر روی بیلبردها یکی از رایج ترین شیوه های تبلیغات محیطی است، خصوصاً در شهرهای بزرگ این شیوۀ تبلیغات بسیار رواج یافته است. عمرِِ این شکل تبلیغات محیطی در ایران بسیار کمتر از اروپا و...

سایر برچسب ها: بازاریابی

حس همکاری و پیشرفت در تبلیغ بانک کشاورزی

کانون ایران نوین، را باید یکی از شناخته شده ترین آژانسهای تبلیغاتی ایران بدانیم. این آژانس تبلیغاتی یکی از بهترین آثارش را برای بانک کشاوزی و به مناسبت هفتاد و هفتمین سال تاسیس این بانک...

سایر برچسب ها: تیزر تبلیغاتی

چگونه برای کالایمان بروشور یا برچسب تهیه کنیم

شکی نیست برای معرفی اولیه کالا به گروه خریداران باید از ابزارهایی مانند بروشور یا کاتالوگ استفاده کنیم. اغلب دیده شده است که در برخی سازمان‌ها و واحد‌های بازرگانی و تولیدی به این امر مهم...

سایر برچسب ها: بازاریابی

چگونه تبلیغی موثر بسازیم؟

روزانه با هزاران تبلیغ در تلویزیون، رادیو و روزنامه ها بمباران می شویم که هر کدام حاوی پیام بازاریابی هستند. به نظرتان کدام یک از تبلیغات توانسته به فروش بیشتر محصول کمک کنند؟

سایر برچسب ها: بازاریابی

رایتل و تبلیغ مقایسه ای با همراه اول و ایرانسل

تبلیغات مقایسه ای به عنوان یکی از گونه های تبلیغاتی که در شرایط ویژه ای چه از لحاظ بازاریابی و چه از...

شادآبی مثل آب خوردن و دوی شادابی+عکس

اخیراً شرکت آب معدنی دماوند، بیلبوردی را در سطح شهر تهران کار نموده است که دو پیام در آن دیده می شود «شادآبی مثل آب خوردن» و «تجربه کنید: 2 هفته روزی 2 لیتر»

تبلیغات هدفمند؛ چرا و چگونه ؟

مدیران و مشاوران، همواره نگاه ویژه‌ای به تبلیغات دارند، به اعتقاد عموم مدیران، تبلیغ را باید مهمترین عامل در عنصر Promotion از آمیخته بازاریابی بدانیم. اما از سوی دیگر، تجربۀ تبلیغات غیر اثر...

نگاهی به کمپین تبلیغی: هیچ پیامکی ارزش ریسک ندارد !

ارسال پیامک یا اس ام اس حین رانندگی یکی از معضلات جدید در فرهنگ عبور و مرور شهری در دنیا شده است، این موضوع در تبلیغات سازمانهای ذیربط ایرانی نیز دیده می شود. در اینجا یک کمپین تبلیغاتی چاپی...

نگاهی به تبلیغ سامسونگ Galaxy S III

تبلیغ ویدئویی سامسونگ برای Galaxy S III که به طور مشخصی، برتریهای گالاکسی را بر رقیب آمریکایی اش IPhone نشان می دهد، از پربیننده ویدئوهای تبلیغاتی در سال گذشته بود. این تبلیغ به دفعات بسیار...

کمپین تبلیغاتی تویوتا در مارس 2013

تویوتا به عنوان یکی از بزرگترین و موفقترین کمپانی های تولیدکننده خودرو بری تبلیغاتش هم با بزرگ ها کار می کند ! این کمپین تبلیغاتی توسط آژانس تبلیغاتی Saatchi & Saatchi اجرا شده است....

عارضه های تبلیغاتی در فضای کسب و کار ایرانی

خواندن این متن جرقه‌ای در ذهن این حقیر ایجاد کرد که از منظر بازاریابی و قاعده‌های علمی تبلیغات نیز نگاهی به بحث تبلیغات و این تبلیغ داشته باشیم: ۱- نگاهی که به بحث بازاریابی و...

سایر برچسب ها: بازاریابی

نگاهی به «کمپین تبلیغاتی از بینهایت لذت ببرید» رایتل

کمتر در فضای بازاریابی و تبلیغات ایرانی یک کمپین تبلیغاتی دیده می شود. شاید در هر سال بتوان 2 یا 3 کمپین تبلیغاتی منسجم و برنامه ریزی شده مشاهده کرد. یکی از کمپینهای تبلیغاتی که در انتهای...

استفاده از ایده سوپرمن در تبلیغ بانک سرمایه

بانکها بخش قابل توجهی از تبلیغات را در فضای کسب و کار ایران به خود اختصاص داده اند و به همین دلیل آژانسهای تبلیغاتی نیز برای جلب نظر مدیران بانکها برای ایده های تبلیغاتیشان تلاش ویژه ای...

هفت نکته کلیدی برای موفقیت برندسازی از طریق اسپانسرینگ

اسپانسرینگ را باید یکی از ابزارهای مهم در ارتباطات یکپارچه بازاریابی دانست، که امروزه بسیار مهم و پراهمیت...

سایر برچسب ها: برند, اسپانسرینگ

تبلیغات جالب برای پیتزا+عکس (قسمت دوم)

رستورانها و فست فودها یکی از بازیگران مهم در فضای کسب و کار و خرده فروشی است، در این میان پیتزا فروشی ها از نقش غیرقابل انکاری برخوردار هستند. این موضوع در ایران به دلیل تنوع پایین تر...

تبلیغات جالب برای پیتزا+عکس (قسمت اول)

رستورانها و فست فودها یکی از بازیگران مهم در فضای کسب و کار و خرده فروشی است، در این میان پیتزا فروشی ها از نقش غیرقابل انکاری برخوردار هستند. این موضوع در ایران به دلیل تنوع پایین تر صنعت...

کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

آپارات یوتیوب توییتر فیسبوک اینستاگرام