سامسونگ، ال جی، کیا، هیوندای، دوو و .... ! کم نیستند برندهای کره ای در ایران. روزهای گذشته با حضور هیات بلندپایه کره ای (البته منظور کره جنوبی است !) اتفاق تاریخی در روابط بین دو کشور رخ...
قیمت تبلیغات محیطی برای دو فصل آینده از 150 میلیارد تا 170 میلیارد تومان ارزش گذاری شد.
بیلبورد تبلیغاتی برای استقبال از رئیس جمهور کره جنوبی به زبان فارسی و کره ای در تهران!
دیروز ورود هوایپمایی ایر فرانس به ایران با بازتاب بسیاری به همراه بود به طوری که بازتاب وسیعی نیز در شبکه های اجتماعی به دنبال...
نمونه های تبلیغات ایرانی که از تبلیغات خارجی تقلید کرده اند، اصلاً کم نیستند ! فقط در همین سایت، من تعداد زیادی از آنها مثل
بزرگترین بنر تبلیغاتی ایران با عنوان «سبک زندگی» به تلاش سازمان هنری رسانهای اوج در میدان ولیعصر(عج) نصب...
لباس ها عاشق می شوند ! اما اگر مردم متوجه شوند که ایدۀ این کمپین از بنگلادش بوده است چطور؟ باز هم عاشق اکتیو، برند گروه گلرنگ می شوند؟ (
بازاریابی محتوایی ، مفهوم جدید و تازه ای نیست، اما ظاهراً این روزها کسب و کارهای بیشتری در ایران،...
سالهاست که اپل تبدیل به یک غول شده است که هر شرکتی گوشی می سازد، ناخودآگاه خودش را با اپل مقایسه می کند! و خیلی از آنها فوری، اقدام به ساخت تیزری برای نشان دادن برتری خود به اپل می کنند. به هر شکل چه از طرفداران آیفون...
ورود موفق و متفاوت سریال شهرزاد به بازار شبکه ویدیویی ایران، نوید اتفاقی تازه را در سریال سازی و بازاریابی یک اثر ویدیویی می دهد. با این جملۀ آغازین، مشخص است که می خواهم از شالودۀ اقدامات...
فیلیپس (Philips) یک شرکت چند ملیتی است که البته بهتر است آن را بیشتر متعلق به هلند بدانیم. دفتر اصلی شرکت فیلیپس در شهر آمستردام قرار دارد.شرکت فیلیپس، یکی از بزرگترین...
طی سالهای گذشته برخی شبکه های فارسی زبان ماهواره ای موفق به جذب مخاطبان ایرانی شدند، و طبیعتاً این شبکه ها با توجه به مخاطبانی که تصاحب کرده اند می تواند محلی مناسبی برای تبلیغ کسب و کارها و برندها باشد. با وجود برخی...
پیکان از اواسط دهه 40 کم کم وارد بازار ایران شد ! پر بیراه نگفته ام اگر ادعا کنم، از دهه 50 این خودرو وارد فرهنگ ایران شد. پیکان در واقع طراحی شرکت تالبوت از زیرمجموعه های Rootes Group بود. پیکان 1600 ، پیکان جوانان ،...
مدیران و افرادی که با تبلیغات سر و کار دارند، معمولاً گمان میکنند که ایده و مفهوم آغاز یک کمپین تبلیغاتی است. اما چنین نیست! در واقع، آنچه بستر خلق ایده برای کمپین تبلیغاتی قرار میگیرد، استراتژی کسب و...
تبلیغات اهداف گوناگونی را دنبال می کند، اهداف آگاهی دهنده، ایجاد ترجیح، یادآوری و ... از جمله اهدافی هستند که یک برنامه تبلیغاتی ممکن است دنبال کند. اما در کنار همۀ اینها، در بسیاری از حوزه ها صاحبان کالاها و خدمات برای...
اواخر سال 89 بود که دهکده آبی پارس با جایزۀ خودروی پورشه وارد بازار شد. مجموعه تفریحات آبی که در زمان خودش کمتر مشابهی داشت. استفاده از جایزۀ بسیار لوکس و تبلیغات گسترده در رسانه های مختلف، در آن زمان...
برند مولتی کافه را باید تنها تولید کننده قهوه فوری (Instant Coffee) در ایران بدانیم که از سال 1388 در مشهد شروع به تولید نموده است. قهوه فوری را در ایران مردم بیشتر با نام نسکافه (Nescafe) می شناسند که...
هتل نارنجستان واقع در ایزدشهر استان مازندران یکی از معدود پروژه های موفق گردشگری با حال و هوایی مدرن در ساحل دریای خزر است. مثل هتل نارنجستان به لحاظ برند و موقعیت و امکانات کمتر پروژۀ موفقی در ساحل خزر داریم. هتل...
پارس آنلاین؛ دست روی فضای خوبی برای تبلیغات و بازاریابی گذاشته است. بازیهای ورزشی متفاوت، خاص و کمی لوکس ! این فضایی است که پارس آنلاین برای اسپانسری در ماه
سوال اصلی اینجاست که «سایپا» این تبلیغ «پراید» را با چه اندیشه ای تولید کرده است ! آیا هدف این تبلیغ بازار داخلی بوده است؟ یا بازارهای خارج از ایران مثلاً افغانستان را هدف قرار داده است ! اما تردیدی نیست که این تبلیغ در...
لوله بازکنی و تخلیه چاه یکی از مشکلات همیشگی بوده مخصوصا در محله های تهران ب...
ادامه مطلب...کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است